Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Hei. Er det noen her som har vært nødt til å ta abort pga egen tilstand? Der det ikke var noen mulighet for å beholde? Jeg er i den situasjonen nå og det gjør meg dårlig bare med tanken😢 Jeg har en tilstand som gjør at jeg er til behandling og nøye oppfølging på Nevrologisk avd. Hvordan taklet dere det? I hvilken uke gjennomførte dere aborten? Og hvilken metode brukes? Er i uke 6..Å ja går/gikk på prevansjon og ble gravid fordeom!😔 Anonymkode: b1df2...9ce
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Leit å høre! Venninna mi gikk igjennom det samme, hun tok hjemme abort i uke 7. For henne så var det viktigst å tenke på fostret, det ville blitt syk hvis hun ikke hadde fjernet det. Anonymkode: 90c5c...3bf
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Leit å høre! Venninna mi gikk igjennom det samme, hun tok hjemme abort i uke 7. For henne så var det viktigst å tenke på fostret, det ville blitt syk hvis hun ikke hadde fjernet det. Anonymkode: 90c5c...3bf Hjemme abort? Det er når man får tabletter også drar man hjem å venter? (Medisinsk abort?) Kan fint lite om fette med abort 😔 Ja i mitt tilfelle er det min tilstand, den er allerede blitt forværret siden legene mente vi kunne prøve medisin kutt (Brått kutt på noe som egentlig skulle tatt flere uker, altså sakte nedtrapping) Etter dette har min tilstand blitt akutt værre og nå håper vi at medisin start skal få det i balanse igjen.. Og disse medisinene skal absolutt ikke tas før/under/etter graviditet, siden det VIL påvirke fostret negativt😔 Var jo litt positiv i starten, men nå vet jeg at det ikke er noe håp lenger. Så er jo spørsmålet, må jeg vente helt til etter jul og nytt år før noe kan gjøres? Føler det bare blir tyngre og tyngre jo lenger tid det tar😔 Anonymkode: b1df2...9ce
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #4 Skrevet 22. desember 2018 Ja det var medisinsk abort. Ville tatt kontant med gynekologisk poliklinikk 3 juledag, så slipper du å vente så lenge. Anonymkode: 90c5c...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå