Gå til innhold

Myom Hysterektomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fjernet livmoren her? Erfaringer? Hvordan ble livet etterpå? 

Må sannsynligvis fjerne livmoren min, den er kjempestor og står ut av magen som en håndball når jeg ligger på rygg.. Den gir meg enorme blødninger, forstoppelse, anemi og jeg er helt utmattet.. 

Men jeg er veldig redd! Tenk om det er kreft? 

Anonymkode: d693c...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har  fjernet livmor for 2 måneder siden med lash, det vil si kikkhull. Gjorde det pga endomteriose, dvs. sterke smerter og blødninger. Har beholdt eggstokker. Veldig fornøyd, alt av smerter og blødninger er borte. Kan anbefales 🙂

Anonymkode: 63527...9a5

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har  fjernet livmor for 2 måneder siden med lash, det vil si kikkhull. Gjorde det pga endomteriose, dvs. sterke smerter og blødninger. Har beholdt eggstokker. Veldig fornøyd, alt av smerter og blødninger er borte. Kan anbefales 🙂

Beholdt du livmorhalsen? 

Er så redd for at alt bare skal sige; inkontinens og nedsatt evne til å nyte sex.. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beholdt du livmorhalsen? 

Er så redd for at alt bare skal sige; inkontinens og nedsatt evne til å nyte sex.. 

Beholdt eggstokker og livmorhals, ikke noe sig her 🙂

Skrevet

Jeg fjernet livmoren pga stort myom for noen år siden. Livmoren var for stor for kikhullsoperasjon. Jeg var plaget av styrtblødninger og smeRter. Synes tiden etter operasjonen var tøff. Var sykemeldt i 6 uker og var rimelig preget i sykemeldingsperioden. Etter sykemeldingsperioden har jeg ikke hatt noen plager.

Anonymkode: 9ab83...06a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg fjernet livmoren pga stort myom for noen år siden. Livmoren var for stor for kikhullsoperasjon. Jeg var plaget av styrtblødninger og smeRter. Synes tiden etter operasjonen var tøff. Var sykemeldt i 6 uker og var rimelig preget i sykemeldingsperioden. Etter sykemeldingsperioden har jeg ikke hatt noen plager.

Anonymkode: 9ab83...06a

På grunn av smerter? Eller følte du deg redusert som kvinne, på en måte? Eller sliten av operasjon? 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På grunn av smerter? Eller følte du deg redusert som kvinne, på en måte? Eller sliten av operasjon? 

Hvor stort arr fikk du!? Huff, jeg gruer meg så!! 😢

Vil tro mitt myom også er for stort til kikkehull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...