Banderas Skrevet 22. desember 2018 #1 Skrevet 22. desember 2018 Det er allerede bittelille julaften, og vi har fremdeles ikke begynt med det O' store julespillet!! Jeg finner det ikke noe sted, linkene funker ikke. Hvordan blir julen om jeg ikke får tatt livet av julegavesøkende unger??
sug lut Skrevet 22. desember 2018 #2 Skrevet 22. desember 2018 Jeg vet det. Døde linker eller ingen linker eller schtøgge dokker. Jeg tror vi muligens må sette @beef sister på saken, hun var en støver på dette her.
beef sister Skrevet 22. desember 2018 #3 Skrevet 22. desember 2018 4 hours ago, sug lut said: Jeg vet det. Døde linker eller ingen linker eller schtøgge dokker. Jeg tror vi muligens må sette @beef sister på saken, hun var en støver på dette her. Var?! Dette er linken din fra i fjor. Fungerer ikke fra mobil, men bør fungere fra PC. http://yourforum.gr/InvisionBoard/index.php?autocom=arcade&do=play&gameid=7238
beef sister Skrevet 22. desember 2018 #7 Skrevet 22. desember 2018 2 minutes ago, Mrs. Meisebolle said: Skal gruse dere. LOL. Akkurat det kommer aldri til å skje. 😘
Banderas Skrevet 22. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2018 Jævla føkkings drit, den LÆGGER!!! Fire ganger på rad nå, så har den klovnen i eska hoppa opp et sekund etter at jeg trykka på den!
beef sister Skrevet 22. desember 2018 #11 Skrevet 22. desember 2018 Jaja - 10 800 på første forsøk (nevner at jeg hadde rekord på 17 000 eller noe i fjor, så dit kommer jeg lett hvis jeg tar noen runder til). 🎅🤶🎅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå