Gå til innhold

Kan jeg nekte fastlegen. å gir min sønn morfin


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har delt foreldreansvar. Stor motstander av morfin . Min sønn på 11 har nå hoste. som mange har nå. Han hadde med coylan .Skulle ønske jeg kunne nekte fastlegen å skrive ut morfin preparater. Til han . Det finnes jo alternativ. Har jeg noe mulighet til det ? Ville jo aldri

nekte sykehus. Å gi han den dritten. Det er noe annet.  Mor har i alle år hatt cosylan og paralgin tilgjengelig

Overforbruk av pennselin er heller ikke bra. Men dette gjør jo lettere for mor. Men kan vere skadelig

Hilsen x narkoman

Anonymkode: 86363...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spurte du legen om dette da ham var der?

Jeg skjønner at du ikke liker det, men prøv å tenk at det er forskjell på medisinsk bruk og misbruk. Din sønn vil ikke bli avhengig, han vil ikke være klar over at det inneholder morfin. Men hvis du absolutt trenger at han får noe annet, så må du ringe legen. Han vil nok forstå din side av saken.

Anonymkode: 88eab...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg selv tåler ikke morfin og nekter derfor å bruke det på mine barn. Det lå i såfall være siste utvei. Bare snakk med legen din. Er helt sikker på at han/hun forstår deg.

Anonymkode: 51d20...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hvorfor ville legen gi barnet ditt cosylan? og hvem tok barnet til lege? Normalt har et barn opp til 4 luftveisinfeksjoner i løpet av et år, noe som sjeldent behandles. Om lege mener at barnet trenger cosylan er det nok en grunn, da dette ikke normal skrives ut til barn.

Anonymkode: 5df34...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...