Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Har prøvd på nr 2 i 4 år, og var nettopp igjennom ivf. Har egentlig testdag i mellomjula, men utålmodig som jeg er, måtte jeg ta en test i dag 🙄🙄 Hva ser dere? Anonymkode: 4c8fa...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Ser strek, men har du tatt Ovitrelle, kan den henge lenge i, så ville fortsatt å teste for å se om streken blir sterkere eller svakere. Ovitrelle inneholder hcg og vil gi positiv test så lenge den er i kroppen. Mener at det er inntil ti dager, men har hørt at den sitter lengre i hos noen. Håper at du er gravid! Anonymkode: 2ae12...7c5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Ja, tok ovitrelle den 10.12, men testene har vært negative frem til nå.. vet ikke om det kan ha noe å si..? -HI Anonymkode: 4c8fa...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 Nei, forresten, tok den den 08.12.. bør vel begynne å være ute av systemet da -HI Anonymkode: 4c8fa...0b5
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, forresten, tok den den 08.12.. bør vel begynne å være ute av systemet da -HI Anonymkode: 4c8fa...0b5 Så bra! Hvis testene hittil har vært negative, er du nok gravid. Gratulerer, så herlig! Var selv gjennom tre ivf-forsøk og har en baby på sju uker nå. 🙂 Anonymkode: 2ae12...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå