GÃ¥ til innhold

Okei, ekkelt spm....🙈

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hoppet over mensen et par ganger(p-piller)og begynte å småblø her på onsdag, om kvelden kjente jeg plutselig at det var som en klump som kom ut av meg.Måtte klart sjekke og det var blod og en hvit tykk klump/hinne...hva i verden kan dette være?

Hvis jeg hadde vært gravid hadde vell gynekologen sett det når jeg var der for to-tre uker siden?

Anonymkode: 148a8...1b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han ikke tok UL, ser nan vel ikke det dersom di var kort på vei.

Anonymkode: ca82b...e28

Skrevet

jeg tok celleprøve og dermed sjekket han med ul også.....men vet ikke hvor tidlig de ser med ul

Skrevet

Det er nok bare koagulert blod, biter av slimhinnen som støtes ut ved mens. Det er helt normalt her, noen ganger er de så store at jeg tydelig kjenner de kommer ut.

Anonymkode: 78c7d...07d

Skrevet

Har skjedd med meg to ganger. Slimhinnen som skal blø ut pleier å komme ut i små biter sammen med blodet, men noen ganger kommer nesten hele greia ut på en gang. Veldig ekkelt, ser ut som et stort, slimete hudstykke. Har bare skjedd da jeg gikk på p-piller for 10 år siden, aldri skjedd etter det. 

Anonymkode: 6a364...63f

Skrevet
PÃ¥ 21.12.2018 den 18.40, Anonym bruker skrev:

Har hoppet over mensen et par ganger(p-piller)og begynte å småblø her på onsdag, om kvelden kjente jeg plutselig at det var som en klump som kom ut av meg.Måtte klart sjekke og det var blod og en hvit tykk klump/hinne...hva i verden kan dette være?

Hvis jeg hadde vært gravid hadde vell gynekologen sett det når jeg var der for to-tre uker siden?

Høres ut som en graviditet. Har selv hatt tre spontanaborter, og det var en tykk hvit klump hver gang.

Anonymkode: 02d81...f2b

Skrevet

Takk for svar😊Ja hva akkurat det var får jeg kanskje ikke helt svar på, men hvis det var spontanabort hvordan blør man etter det da?Har som vanlig mens nå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...