Gå til innhold

Feil av meg å sende snap til tidligere lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg vil få massiv kritikk for dette. Burde ikke det, for så hål i hue er det vel ikke?!🤔

Altså jeg hadde en lege i 3år for ei tid tilbake. Han har flyttet langt bort. Men siden jeg hadde nr hans i tlf-lista mi, så la jeg han til på snap av alle ting. For 6-7 mnd siden sendte jeg han en snap, den åpnet han ikke før det hadde gått laang tid, men den ble åpnet. Vi er ikke venner der, han har enda ikke godkjent meg. Kan han alikavel se mld? 

Lyst å sende han en ny😑🙈😅

Anonymkode: a715d...1bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker det forrige innlegget ditt. Om han ikke svarte og fremdeles ikke har godtatt deg er det på høy tid og glemme han og slette forespørselen på snap. Han er ikke interessert!

Anonymkode: 977a5...84d

Skrevet

Det er flere innlegg som dette. Dette er en annen. Åssen kan en snap åpne seg uten at man er venner? 

Skrevet
38 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg vet jeg vil få massiv kritikk for dette. Burde ikke det, for så hål i hue er det vel ikke?!🤔

Altså jeg hadde en lege i 3år for ei tid tilbake. Han har flyttet langt bort. Men siden jeg hadde nr hans i tlf-lista mi, så la jeg han til på snap av alle ting. For 6-7 mnd siden sendte jeg han en snap, den åpnet han ikke før det hadde gått laang tid, men den ble åpnet. Vi er ikke venner der, han har enda ikke godkjent meg. Kan han alikavel se mld? 

Bilderesultat for troll feed

Anonymkode: f4516...f18

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bilderesultat for troll feed

Anonymkode: f4516...f18

Alltid noen som deg. Som ikke liker tema som dette. 

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Det er flere innlegg som dette. Dette er en annen. Åssen kan en snap åpne seg uten at man er venner? 

Det går ikke

Anonymkode: 73ccf...7db

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alle gærne lege stalkere er her inne tydeligvis

Anonymkode: 13b31...419

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når det går laang tid før han åpnet den, du har ikke fått noe feedback og harn har ikke godkjent deg som venn. Høres dette ut som en som er interessert i deg i det hele tatt? Svaret er NEI!!!!!

Anonymkode: 1381e...918

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når det går laang tid før han åpnet den, du har ikke fått noe feedback og harn har ikke godkjent deg som venn. Høres dette ut som en som er interessert i deg i det hele tatt? Svaret er NEI!!!!!

Nei, men det er ikke det. Jeg lurer ikke på om han er interessert. Spm er ikke det. 

Han åpnet snappen uten at han har lagt meg til. Hvorfor stod den som åpnet? 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men det er ikke det. Jeg lurer ikke på om han er interessert. Spm er ikke det. 

Hehe, sånn for nysgjerrighetens skyld; Hva sendte du snap av? Hva skrev du? 

I teorien skal han vel ikke kunne åpne snappen fra deg uten å ha godtatt deg som venn. Så jeg kaster ut et scenario i lufta: 

Om noen legger meg til, som jeg ikke vet hvem er, og jeg godkjenner fordi jeg tenker det er "noen nære" men oppdager da på snappen sendt fra vedkommende at det er min tidligere pasient, en jeg ikke ønsker å ha kontakt med, eller bestemora til venninna til nabojenta, så hadde jeg slettet igjen rimelig kjapt. 

Anonymkode: 26bab...2bc

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånt gjør man ikke. 

Skrevet

Dropp det, hi. 

Anonymkode: 4bd66...d1e

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gidder du å bry deg om det?

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det du vil med han da?

• 3 uker senere...
Skrevet

Er ikke pågående i det hele tatt. Har latt være å sende han snap, men om jeg hadde sendt så hadde han ikke kunne sett den. Siden han ikke har lagt meg til. Right? 

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke pågående i det hele tatt. Har latt være å sende han snap, men om jeg hadde sendt så hadde han ikke kunne sett den. Siden han ikke har lagt meg til. Right? 

At du ikke er pågående har jeg av en eller annen grunn vanskelig for å tro.....

Skrevet

Nå får du pinadø gi deg... 😂

Anonymkode: 631b8...0fb

Skrevet

Kjør på. Hva har du å tape? 

Anonymkode: 9ebbd...955

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå får du pinadø gi deg... 😂

Hva har hun gjort? Ikke fått med meg alt her inne... 🙂

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har hun gjort? Ikke fått med meg alt her inne... 🙂

Tuller du? Jeg er bare sporadisk innom, men uansett når så er det en tråd eller to gående om en lege kan holde på med en pasient, om leger blir kåte på pasienter, ev om det er greit å legge til fastlegen på fb... osv osv.

Nå er altså spørsmålet om det er greit på snap. Det blir både patetisk og kjedelig dette.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tuller du? Jeg er bare sporadisk innom, men uansett når så er det en tråd eller to gående om en lege kan holde på med en pasient, om leger blir kåte på pasienter, ev om det er greit å legge til fastlegen på fb... osv osv.

Nå er altså spørsmålet om det er greit på snap. Det blir både patetisk og kjedelig dette.

Så har du den andre tråden om det er greit å sende melding på messenger....Kan ikke skjønne at det er mulig å ikke få med seg noen av legetrådene

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se der ja! Nå er det en tråd om det er greit å sende melding til den stakkars legen på MESSENGER. Var vel bare det som manglet. I rest my case.....😂😬

Skrevet
På 7.1.2019 den 23.13, Anonym bruker skrev:

Se der ja! Nå er det en tråd om det er greit å sende melding til den stakkars legen på MESSENGER. Var vel bare det som manglet. I rest my case.....😂😬

Jeg har vel aldri spurt om det?! Har aldri spurt om jeg kan skrive han på Messenger.

Nei jeg har kun spurt om råd ift å sende tidligere lege snap. Poenget mitt var vel mer at jeg har han i lista mi og jeg aner ikke om han ser snappen om jeg sender han den. Jeg har ingenting å tape, fordi jeg verken ser han eller kommer til å møte han fremover. 

Han vil jo aldri starte med å sende meg snap, interessert eller ei. Nettopp fordi det er vanskeligere for en lege gjøre det til tidligere pasient, enn motsatt. 

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vel aldri spurt om det?! Har aldri spurt om jeg kan skrive han på Messenger.

Nei jeg har kun spurt om råd ift å sende tidligere lege snap. Poenget mitt var vel mer at jeg har han i lista mi og jeg aner ikke om han ser snappen om jeg sender han den. Jeg har ingenting å tape, fordi jeg verken ser han eller kommer til å møte han fremover. 

Han vil jo aldri starte med å sende meg snap, interessert eller ei. Nettopp fordi det er vanskeligere for en lege gjøre det til tidligere pasient, enn motsatt. 

Men, HVORFOR skal du sende denne legen en snap? Hva i all verden er poenget? 

Anonymkode: 508ea...2e7

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men, HVORFOR skal du sende denne legen en snap? Hva i all verden er poenget? 

Anonymkode: 508ea...2e7

For å se om han sender tilbake?😏😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...