Gå til innhold

Herpes 2 og nytte av Valtrex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt herpes nedentil i snart to år og har til nå kun fått resept på zovirax salve. Syns ikke den er så helende egentlig og leser om at man kan bruke valtrex tabletter. De er dyre så tenker jeg skulle høre om noen her har erfaring av disse tablettene, om de virker godt og gjør at utbruddet blir kortere og mindre vondt, samt være med på å hindre/begrense nye utbruddene. Vet det er livslang sykdom, men på nett står det at disse tablettene kan hjelpe på denne måten. Er de verdt pengene? Har legetime klokken 14 idag der jeg skal be om det. 

Anonymkode: 39cc9...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de var nyttige for meg. Anbefaler de absolutt. Jeg hadde stadige utbrudd etter første gang og gikk på slike i flere måneder etterpå. Ett halvt år til 8 mnd. En hver dag. Så tok jeg to når jeg følte det kom nytt og stoppet det. Har ikke hatt utbrudd på nesten to år nå. 

Anonymkode: 66dec...03a

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, de var nyttige for meg. Anbefaler de absolutt. Jeg hadde stadige utbrudd etter første gang og gikk på slike i flere måneder etterpå. Ett halvt år til 8 mnd. En hver dag. Så tok jeg to når jeg følte det kom nytt og stoppet det. Har ikke hatt utbrudd på nesten to år nå. 

Anonymkode: 66dec...03a

Så bra, da monner de jo. Håper det virker like godt på meg 😊

Skrevet

Fikk Valtrex i dag ja og er igang. Dyrt, men forhåpentligvis verdt det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...