Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 Ekteskapet er på vei utfor stupet og jeg må begynne å tenke på dette, men jeg har ikke bodd for meg selv siden starten av tjueårene og vet ikke om jeg klarer meg alene Jeg har ca. 24500 utbetalt i mnd. Barnebidrag kommer det ikke til å være siden det blir 50/50 ordning og barnetrygden blir på 970. Jeg får vel for to barn, men kommer til å gi han halvparten. Av utgifter vil det være bilen som koster meg 4000,- i mnd. Er elbil så ikke drivstoffutgifter. Har et kredittkort jeg betaler på og det er ca. 3000,- i mnd. Telefon er 399,- og må ha Internett utenom. Viaplay og Netflix er rundt 200,- i mnd. Og er da billigere enn tvabo. Hvor mye bør jeg legge meg på i husleie og strøm? Må også spare så mye som mulig for å få jobbet opp en egenkapital. Må nok også betale halvparten på huset en tid fremover siden det er tregt marked nå og ser andre hus i området står i månedsvis før de blir solgt. Jeg er så redd jeg ikke klarer meg alene Anonymkode: 5e8fb...134
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Søk hjelp til å sette opp et budsjett. Profesjonell, altså. Server jeg du vil ha god bytte av. Lykke til - dette fikser du! Anonymkode: a80e4...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå