Gå til innhold

The vampire diaries, noen som har sett den?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt på den, og ser jo at det er veldig "ungdomsserie", men er den bra, og verdt å bruke tiden på? Jeg har bla sett The originals, som jeg elsket!🤗 *Må bare klare å finne de siste sesongene🤔*

Har også nettopp startet med Grimm, litt usikker på den ennå også.

Så, er denne serien god?😊 Jeg liker sånne serier som dette, fantasy, superhelter, vampyrer osv, så må se det på dagtid når mannen er på jobb🙈 (jeg er langtidssykemeldt)

Anonymkode: 11690...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker serien kjempe godt. 

Har fått ei venninne av meg til å se den  hun  ble helt hektet og hun er over 50. 

Anonymkode: b4768...9b3

Skrevet

Jeg har sett hele serien, og syntes den var kjempebra. Det er kanskje en ungdomsserie, men jeg er 34 og elsket den 😛

The originals er jo en spin off fra The Vampire Diaries, så det er jo noen av de samme karakterene i de to seriene. 

Anonymkode: 542c5...aea

Skrevet

Jeg så de i rett rekkefølge. Originals er fortsettelsen av vampire diary

grimm er dødelig kjedelig

Anonymkode: 45d08...29c

Skrevet

Elsker vampire diary! Og jeg er 35😅

Anonymkode: ce641...b12

Skrevet

Ja den er verdt og se, spennende serie og Damon er hot as hell😍

Anonymkode: 6004f...4b6

Skrevet

Hahaha, jeg er godt over 45 år og elsket vampire diaries - elsket spesielt kjærlighethistorien mellom Elena og Stephen.

Jeg likte spesielt godt de første sesongene, de 2 eller 3 siste sesongen var ikke like gode syntes jeg, men jeg måtte jo følge med til siste slutt 🙂

Anonymkode: 925b9...6df

Skrevet

synes den er super dårlig, eneste som er bra er det lille som skjedde mellom damon og bonnie og at damon er HOT ❤️

Anonymkode: 6579d...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...