Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #1 Skrevet 21. desember 2018 vi venter en liten gutt rett over nyttår,og jeg har alltid likt Viktor, vi har 2 jenter på 12 og 9 og med begge disse var Viktor i bilde hvis de hadde vert gutt,men nå i det siste synes jeg at det er så mange som heter det, er 3 i klasse til yngste, 5 i bhg jeg jobber i ,men er over 100 barn da. Hadde dere brukt Viktor eller tenkt på noe nytt, vi liker spesielle/ lite brukte navn. Ellers på listen er Edvin, Atle, Theodor og Didrik Anonymkode: 694a6...ae7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #2 Skrevet 21. desember 2018 Ingen vi kjenner heter det Anonymkode: 714ce...fe7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #3 Skrevet 21. desember 2018 Theodor og Edvin er mer "in", tror jeg. Viktor kjenner jeg bare en som heter, og han er en 40år gammel harrytass med adhd. Av de navnene syntes jeg Atle er kult. Men så liker jeg det litt enkle og norske navn da Anonymkode: 5a8ff...da4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Skrevet 21. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Theodor og Edvin er mer "in", tror jeg. Viktor kjenner jeg bare en som heter, og han er en 40år gammel harrytass med adhd. Av de navnene syntes jeg Atle er kult. Men så liker jeg det litt enkle og norske navn da Anonymkode: 5a8ff...da4 Kan man være en "tass" når man er 40? Anonymkode: 39381...8ed
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Skrevet 21. desember 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan man være en "tass" når man er 40? Anonymkode: 39381...8ed Nei, det blir rart. Men harrytass er man etter 20-årene. Det er to forskjellige ord. Anonymkode: 5a8ff...da4
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Skrevet 21. desember 2018 Yngstedatteren min som går i første har fire Viktorer på trinnet ( to i klassen). Når det er sagt synes jeg dere skal velge det navnet dere liker best, man kan uansett ikke gardere seg mot å få flere med samme navn i bhg/ klassen. Eldste har et navn som har ligget på topplisten i åresvis, men har aldri hatt noen med samme navn i verken bhg eller klassen. Hun har derimot tre med samme « uvanlige» navn i klassen;) Anonymkode: 05b60...4aa
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #7 Skrevet 21. desember 2018 Viktor er et nydelig navn, kjenner ingen som heter det. Hadde valgt det om dere har likt det så lenge. Her kommer det snart en liten Theodor, så jeg synes selvfølgelig at det navnet er et fint alternativ Anonymkode: 2f645...cd7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #8 Skrevet 21. desember 2018 Har aldri likt navnet Viktor. Trodde jeg skulle falle ned fra kirkebenken da jeg var i barnedåp og fikk høre at navnet var Viktor Amadeus. Anonymkode: 4e256...936
sug lut Skrevet 21. desember 2018 #9 Skrevet 21. desember 2018 Kjenner ingen små som heter Viktor, bare en i tjueåra. Helt ok navn. Men personlig synes jeg Didrik er finest av de du har på lista.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #10 Skrevet 21. desember 2018 Sønnen min heter det. Han er 9. Det er en laaaang historie hvorfor han heter det, men det navnet kom egentlig bare for tull till det grodde på oss:) Anonymkode: a84f2...a1a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #11 Skrevet 21. desember 2018 Det er flere Viktor på både skole og barnehage her vi bor. Mitt inntrykk er at det er et vanlig og litt kjedelig navn. Theodor er det også en del av, men det er mindre brukt enn Viktor. Edvin er veldig kult og ikke så mye brukt. Jeg likte Atle også, og jeg vet ikke om noen barn som heter det, kun personer på 35 og oppover. Men det aller viktigste er at dere finner et navn dere virkelig liker☺️ Anonymkode: 00c5f...13d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #12 Skrevet 21. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sønnen min heter det. Han er 9. Det er en laaaang historie hvorfor han heter det, men det navnet kom egentlig bare for tull till det grodde på oss:) Anonymkode: a84f2...a1a Det grodde på oss! Hahaha, det var da en av de mer praktfulle fornorskede uttrykk jeg har sett. Ser for meg hvordan noe grønt og merkelig vokser oppover kroppene deres... Trodde ellers ingenting kunne bli verre enn "jeg har ryggen din", men der tok jeg altså feil. Anonymkode: ec015...d7d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #13 Skrevet 21. desember 2018 Har en Viktor i skolealder selv. Det har blitt et temmelig vanlig navn, hører stadig andre roper på andre Viktor-er. Navnet er jo internasjonalt og ser at en del folk med øst-europeisk bakgrunn bruker det. Vet om barn med polsk og russisk bakgrunn som heter Viktor. Men selv om det er vanlig er det jo ikke på topplista. Har bare gode erfaringer med å være mammaen til en Viktor:-) Anonymkode: 180a0...cb5
MammaentilMini Skrevet 21. desember 2018 #14 Skrevet 21. desember 2018 Kjenner ikke til så mange Viktor. Naboen fikk akkurat baby som heter det, men ellers er det ikke noe kjempe populært navn her vi bor hvertfall. Veldig fint! Edvin er også fint ☺️ Theodor er mer poppis.. Atle liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #15 Skrevet 21. desember 2018 Babyen min heter Edvin og synes selvfølgelig at det er det fineste navnet. De fleste Viktor-ene jeg kjenner er i barneskolealder. Veit ikke om flere Edvin-er enn min egen. Anonymkode: eec4c...6aa
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #16 Skrevet 22. desember 2018 Takk for svar. Det med navn er utrolig vanskelig. Jeg personlig liker best atle og viktor,mens far liker Edvin, Theodor og Didrik. Jeg klarer ikke helt Edvin så det er vel det jeg liker minst, minner meg bare om han slemmingen på cæsar Anonymkode: 694a6...ae7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #17 Skrevet 22. desember 2018 Her jeg bor er ikke Viktor et in-navn, vet bare om en gutt som heter det. Av de navnene du nevner, liker jeg best Atle, og det tror jeg er et bra navn hvis du ønsker et navn som ikke alle andre har. Anonymkode: 3e892...761
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå