Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Kjøpte noe smågodt til jentungen på en lokal Rema 1000 butikk tidligere i dag, og jeg så noen småunger som plukket med hendene oppe i godteskålene og forskjellige skjeer som lå strødd utover hyllene nære golvet. Også kvaliteten og ferskheten på smågodt er ikke noe og skryte av siden det stort bare er hardt og uttørket godteri de har i godteskålene. Hvor ofte vasker butikkene/kioskene skålene og skjeene for smågodt og hvor ofte får de inn nytt smågodt i hyllene? Jeg grøsser nesten bare på tanken av og spise grisete og bakteriefylt smågodt, men jentungen er nå glad i det. Anonymkode: 0a132...609
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #2 Skrevet 20. desember 2018 Jeg har jobbet i butikk som yngre. Både Meny og kiwi. Det ble ALDRI vasket. Ingenting blir det, utenom gulvene. Handlevognen blir spylt over en gang i året, kanskje, uten såpe. Vi vasket kassa å det med jiff spray, thats IT. Så smågodthyllene er bakteriebomber. Både smågodtet, som alle åpner, hoster på og grafser i, og skjeen som aldri blir vasket. De bare plukkes opp fra gulv, og legges på plass 😉 Anonymkode: 3f7c8...524
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Når jeg jobbet i kiosk, vasket vi skjeene hver kveld og om selfølgelig om de falt i gulvet. Anonymkode: dfccb...a39
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har jobbet i butikk som yngre. Både Meny og kiwi. Det ble ALDRI vasket. Ingenting blir det, utenom gulvene. Handlevognen blir spylt over en gang i året, kanskje, uten såpe. Vi vasket kassa å det med jiff spray, thats IT. Så smågodthyllene er bakteriebomber. Både smågodtet, som alle åpner, hoster på og grafser i, og skjeen som aldri blir vasket. De bare plukkes opp fra gulv, og legges på plass 😉 Anonymkode: 3f7c8...524 Og godter blir fylt opp hver dag ved behov. Men bakfra... Man drar de ut og fyller fra toppen, ikke der du tar fra. Anonymkode: 3f7c8...524
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 Jeg jobber på Meny og godteskjeene blir vasket minst en gang i uka. Lokk blir vaska en gang i uka, men boksene vaskes ikke like ofte. Hos oss prøver vi å vaske de minst en gang i mnd, men det nye smågodt stativet tåler så lite at det blir veldig tungvindt og vanskelig å få vasket de skikkelig. Alle Meny butikker skal vaske skjeer og lokk en gang i uka, om det skjer overalt er en annen sak. Og jeg må bare si at de nye stativene er helt tragiske, smågodtet blir tørt bare du ser på det. Så selv om vi bestiller slik at vi får solgt ut det i stativet på en uke blir ting tørt. Det nye godteriet med mindre sukker er helt ekstremt, det blir steinhardt bare boksen er åpnet. Anonymkode: 6587b...20a
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Jeg har jobbet i flere ulike butikker og kjeder gjennom flere år. Jeg har ALDRI vasket en eneste smågodtskje. Det har vært null niks rutiner på sånt i alle butikker jeg har jobbet. Så skal du ha smågodt kan du ikke være kresen på bakterier gitt.. Jeg bruker alltid å plukke fra de aller øverste boksene. ALDRI de nederste. Det er gudene vet hvor mange småunger og andre merkelige folk som går og spiser og plukker av smågodtet. Det har jeg sett mange ganger. Ja, så kjenner jeg med spaden på godteriet før jeg plukker det for å sjekke om det er hardt eller ferskt. Anonymkode: 244f9...4c2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #7 Skrevet 21. desember 2018 Jobber på Europris. Vi vasker smågodtskjeene hver dag, og vasker over disken. Smågodtet vårt er jo i boksene sine, men vi har også rutine for når vi vasker nedi smågodtdisken. Altså, tar opp boksene og vasker under. Hos oss går det så mye smågodt, så sjeldent noe rekker å bli gammelt. Men har det blitt hardt el, fjerner vi det. Anonymkode: 78091...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå