Gå til innhold

Katteunger eller hundevalper, hva ville du ha valgt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katt. Liker ikke å måtte passe på dyr så mye.

Det eneste jeg duger til å ta meg av er nok hybelkaniner

Anonymkode: 851c7...cc6

Skrevet

Valp! Hver dag, hele tiden 😄

Anonymkode: 4a575...2b8

Skrevet

Valp. Liker ikke katter

Anonymkode: 9b27a...502

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Valp. Liker ikke katter

Anonymkode: 3e99f...d1c

Gjest Marihønne
Skrevet (endret)

Katt :) valper er veldig krevende og krever mye av deg som person. 

Ps: kommer også veldig mye an på hvor mye tid og energi du har.. valper er ekstremt sosiale dyr og bør ikke være mye for seg selv de første ukene :)

Endret av Marihønne
Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og poenget er? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og poenget er? 

Katten spyr etter deg. Mjaaaauuu...

Skrevet

Det ene utelukker ikke det andre tenker jeg :) 

har katter og kanin, og ønsker meg veldig en hund!!

Anonymkode: 9a81a...f14

Skrevet

Har hund så valper er jo mye kulere. 

Hadde katt de er søte de, men har alltid ment at katter ikke er til å stoles på, en hund kan du lese til en viss grad. En katt derimot.... 

fordelen med katter er jo at de er selvstendige. Fordelen med hunder er at de er glade for å se deg, uansett tidspunkt. 

Katter fanger mus, bra det men de er jeg redd for så da blir det hund! 

Anonymkode: cd9e7...89e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde katt de er søte de, men har alltid ment at katter ikke er til å stoles på, en hund kan du lese til en viss grad. En katt derimot.... 

fordelen med katter er jo at de er selvstendige. Fordelen med hunder er at de er glade for å se deg, uansett tidspunkt. 

Hunder er mer personlige enn hva katter er, men det finnes også katter som blir glade når de ser eieren.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den ene katta mi (har to) elsker oss! Begge kommer når vi kommer hjem. Den eldste av de sover sammen med oss. Hver gang vi legger oss på sofaen kommer den helt oppi og skal kose. Sovner i armkroken på mannen min. Har hatt de med på tur og sluppet de løs på haukelifjellet for å tisse. Kommer når jeg roper ;) så noen katter er små hunder i sjela 😁

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den ene katta mi (har to) elsker oss! Begge kommer når vi kommer hjem. Den eldste av de sover sammen med oss. Hver gang vi legger oss på sofaen kommer den helt oppi og skal kose. Sovner i armkroken på mannen min. Har hatt de med på tur og sluppet de løs på haukelifjellet for å tisse. Kommer når jeg roper ;) så noen katter er små hunder i sjela 😁

Så med katter så er det å krysse fingrene for at de er mer eller mindre lik en hund? 🤔

Skrevet

Skal aldri ha kattunge igjen😦 har 2 fra samme kull, langhårete og kjempefine. Men hele desember og halve januar i fjor gikk til vasking av bad og dra til / ringe dyrlege🤬😫 

de fikk løs mage og dreit hele tida, slepte sine langhårete haler i driten og gikk rundt inne på badet .

den magen ble ikke justert på noen dager ... fy fader for en sjau, og stå opp til helvete hver dag. 

10 minus ute og små katter som må holdes inne. 

Nei , takke meg til valp, har en veldig fin herremann på nå 4 år og aldri vært noe styr med han. 

Anonymkode: 2fd11...63b

Skrevet

Er glad i katter, de er søte. Men jeg ELSKER hunder.

De er helt fantastiske dyr. Så lojale, kjærlige, morsomme, rare og sosiale. Ingen andre dyr er så tett knyttet til mennesker som hunder, og det er en sann berikelse å ha en hund i livet.

Anonymkode: adc52...b71

Skrevet

Katt absolutt! Katter har mye mer personlighet en hunder, også stinker ikke katter 😻 hunder er bare slitsomme..også blir dem stygg når dem ikke er valp lengere altså ikke lenge..katter er søt både når dem er kattunger og voksne 😄

Anonymkode: 46037...5e9

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så med katter så er det å krysse fingrene for at de er mer eller mindre lik en hund? 🤔

Hehe! Vet ikke om det er kattene eller oss, men jeg har bare hatt katter som har oppført seg sånn som de to jeg har nå. Måtte avlive en i fjor og han var på samme viset. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Katt absolutt! Katter har mye mer personlighet en hunder, også stinker ikke katter 😻 hunder er bare slitsomme..også blir dem stygg når dem ikke er valp lengere altså ikke lenge..katter er søt både når dem er kattunger og voksne 😄

Anonymkode: 46037...5e9

Hehe, kattehjem stinker verre enn hundehjem. Mulig du ikke kjenner det om du bor i det,  men kattedo i huset lukter høgg - samme hvor den er!

Og eldre katter med fet pels er ikke så søte de heller, om man ikke tilfeldigvis er glad i dem. 

Det er også noe med vissheten om at små kattedopoter har vært OVERALT i huset som er rimelig ekkelt...

Anonymkode: 88569...084

Skrevet

Ja takk, begge deler😍 Har hatt begge deler. Akkurat nå ble det katt når hunden døde fordi jeg ble aleinemor. Hadde jeg hatt tid.. både hund og katt🥰

Anonymkode: 8254b...9d2

Skrevet

Har begge deler, skulle jeg velge på nytt når begge er død, garnert en kattunge, den krever så mye mindre

Anonymkode: d8dd4...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...