Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 Hei Jeg har vært fostermor i snart 3 år noe som er både givende og krevende. Mitt spm er hvordan dere gjør det med sparing til fosterbarnet? Jeg sparer barnetrygden men må ha kontoen i mitt navn pga foreldrene ikke skal kunne ta ut noe av det. Helt greit men kunne helst tenkt meg fondssparing som kunne gitt litt mer avkastning. Hvordan gjør dere dette? Anonymkode: dd7d0...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå