Gå til innhold

Jeg tror ikke mannen min er lykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har endret seg det siste året. Virker sur og grinete veldig ofte :( Alt i alt virker det ikke som han er lykkelig lenger og jeg føler jeg nå må spørre han, men vet ikke hvordan jeg skal spørre? Og det er kanskje best å vente til etter nyttår for ikke å ødelegge julen om det skulle være tilfelle at han ikke vil mer?

Anonymkode: 68506...5db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle må jo få ha en dårlig periode uten at vi skal tenke at de vil gå? 

Jeg har vært sammen med mannen min i 21 år, og vi begge har da hatt perioder hvor ting føles trått og vanskelig. Da er det viktig at den andre gjør litt ekstra, er bautaen i forholdet og holder fortet. 

Jeg synes du skal være litt ekstra snill med han, stå grunnstøtt i forholdet og kanskje dra det tyngste lasset en periode. Jeg personlig orker ikke stadig mas, men etter en slik periode får jeg virkelig opp øynene gir hvilken fantastisk mann jeg har og vi blir som nyforelsket. 

Jeg har hatt to slike perioden, etter en fødsel (fødselsdepresjon?), og i forbindelse med sykdom. Mannen har hatt en slik periode, da i forbindelse med at ting var vanskelig på jobb. 

Om vi i tillegg hadde opplevd at ting ble vanskelig hjemme et det slett ikke sikkert forholdet hadde overlevd disse periodene altså. 

Anonymkode: 8cc6e...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...