Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #1 Skrevet 20. desember 2018 At du glemmer alt rundt deg når du ser den personen? jeg har vert så forelsket i ei annen dame i over 1 år nå, hun er fantastisk pen og veldig snill og hyggelig. Jeg glemmer alt annet rundt meg når jeg ser henne, føles nesten som jeg er over skyene hele tiden i går gikk jeg rett i veggen, takk for ingen så meg 😮 Har dere følt noe så sterkt før? Jeg drømmer om henne på nattan, jeg tenker på henne 24/7 Anonymkode: 3b1b4...1a3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Skrevet 20. desember 2018 Nei... Og jeg ler litt av de som lar følelsene sine styre seg sånn. Klart jeg har vært betatt, og møtt mennesker som jeg merker at gjør meg "ør". Men fornuftigheten seirer alltid. Vet jo at det går over Forelskelse er jo bare naturens måte å sørge for reproduksjon. Nyter det mens det varer, men mister aldri hodet av den grunn. Liker bedre å elske. Det gjør meg sårbar det også, men å elske noen sånn som jeg gjør min mann er mindre slitsomt en forelskelse. Lykke til. Anonymkode: 7ffeb...3e1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #4 Skrevet 20. desember 2018 Ja, når jeg ble kjent med mannen min🙈 Jeg var 34 år da, og himmel så fjern og borte jeg var, fullstendig fjortis!😂 Tenkte ikke på noe annet, hodet var helt blåst og jeg var helt oppslukt i han. Jeg sjekket telefonen konstant og klarte ikke å fokusere på noe! Glemte alt, og var i det hele tatt avkoblet fra resten av meg selv og samfunnet. Det var egentlig ganske slitsomt🙄😂 Det fine var at han hadde det på samme måte😉 I dag er vi gift, og det har roet seg ganske mye, så nå er vi stormende forelsket og elsker hverandre høyt, men vi er ellers tilbake til normalen og klarer å oppføre oss deretter😄❤ Anonymkode: 885ae...1d9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #5 Skrevet 20. desember 2018 Jepp.. og jeg er gift med annen. Jobber med denne personen. Trodde ikke jeg hadde det i meg å bli så borte i ett annet menneske, men her har jeg ikke kontroll🙈 Nå har det vært i 3(!) År... Har holdt oss på matta, men det har ikke vært lett Anonymkode: 7c02f...ca2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #6 Skrevet 20. desember 2018 Var sånn i starten med mannen min. Var ganske slitsomt igrunn. Men, jeg tror ikke jeg var forelska da, mer betatt. For de følelsene har jeg fått for en annen nå... eller, jeg har de ikke lenger, men de var der ganske intenst i flere uker. Så tok fornuften overhånd og de ble borte. Anonymkode: 27251...2dc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #7 Skrevet 20. desember 2018 Veldig dumt å opprette en tråd her inne og så inne på Kvinnesnakk... Lett å identifisere deg. Anonymkode: 9d1b7...f49
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Skrevet 20. desember 2018 Hver så forelsket..? Anonymkode: ba3b0...ba1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #9 Skrevet 20. desember 2018 Hver så forelsket..? Anonymkode: ba3b0...ba1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #10 Skrevet 20. desember 2018 Da jeg var 17 år var jeg så forelsket i en kamerat at jeg gikk på do og kastet opp hver gang han kom til den lokale cafeen og satte seg ned ved stambordet. Det var så sterkt! Jeg var forelsket i ham i mange, mange år. Helt til jeg innså at vi faktisk ikke passet sammen. I dag ser jeg fortsatt at han er en av verdens vakreste mennesker - men jeg føler en dyp hengivenhet for ham på en søskenaktig måte. Han har ikke hatt det så lett heller - så det er en sterk omtanke jeg føler for ham. Så følelsene er fortsatt unormalt sterke, men på en annen måte. Anonymkode: c88bf...fd4
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #11 Skrevet 20. desember 2018 Ja det er så deilig og være forelsket , føles så godt ❤️ Anonymkode: 3b1b4...1a3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #12 Skrevet 20. desember 2018 Ja. Og det er bare vondt! Anonymkode: 0b90d...94f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #13 Skrevet 20. desember 2018 5 minutes ago, Anonym bruker said: Ja. Og det er bare vondt! Anonymkode: 0b90d...94f der deler vi ikke samme følelse Anonymkode: 3b1b4...1a3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #14 Skrevet 20. desember 2018 14 timer siden, Anonym bruker skrev: At du glemmer alt rundt deg når du ser den personen? jeg har vert så forelsket i ei annen dame i over 1 år nå, hun er fantastisk pen og veldig snill og hyggelig. Jeg glemmer alt annet rundt meg når jeg ser henne, føles nesten som jeg er over skyene hele tiden i går gikk jeg rett i veggen, takk for ingen så meg 😮 Har dere følt noe så sterkt før? Jeg drømmer om henne på nattan, jeg tenker på henne 24/7 Anonymkode: 3b1b4...1a3 Ja, er så sykt forelsket for tiden. Eller kanskje mer betatt?! Aner ikke, men tenker på henne 24/7. Hun er gift da, og har to barn... 😔 Føler hun er tiltrukket av meg også, men hun kan jo selvfølgelig ikke gjøre noe med det. Desverre! Anonymkode: 323e8...181
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #15 Skrevet 20. desember 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: der deler vi ikke samme følelse Anonymkode: 3b1b4...1a3 Det er helt grusomt, synes jeg. Vi vil begge ha hverandre, men vi kan ikke, vi får det ikke til.. Ingenting er værre enn det😢 Anonymkode: 0b90d...94f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #16 Skrevet 20. desember 2018 Ja og vi er gift nå, var jo helt tulling når jeg tenker på det nå. Men samtidig så får det meg til å smile. Hvor fort jeg svarte han, hvor mye jeg tenkte på han og fremtiden. Min personlige mening er at det finnes ikke noe bedre enn det, og ihvertfall ikke når man ender opp med den personen. For da kan du alltid se deg tilbake og minne deg selv på at det er den rette for deg selv når man ikke orker dem til tider etter mange år sammen. Og det er lov! Men for noen så går det ikke den veien, og det er også helt greit. Såvidt jeg vet så lever vi bare en gang. Følelser bør komme av hele hjertet og ikke la hodet blande seg alt for mye inn. Anonymkode: 914ca...2f2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #17 Skrevet 20. desember 2018 Gud a meg, ja. Jeg har vært så oppslukt i en mann over lengre tid. Han har heldigvis følt det på samme måte og vi har blitt kjærester. Slitsomt i den perioden hvor alt er usikkert. Føler han det samme, når skal han ta kontakt etc. Men etter vi ble et par er det bare deilig. Anonymkode: 1edd0...362
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #18 Skrevet 20. desember 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er helt grusomt, synes jeg. Vi vil begge ha hverandre, men vi kan ikke, vi får det ikke til.. Ingenting er værre enn det😢 Anonymkode: 0b90d...94f Hvorfor kan dere ikke? Anonymkode: 323e8...181
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #19 Skrevet 20. desember 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gud a meg, ja. Jeg har vært så oppslukt i en mann over lengre tid. Han har heldigvis følt det på samme måte og vi har blitt kjærester. Slitsomt i den perioden hvor alt er usikkert. Føler han det samme, når skal han ta kontakt etc. Men etter vi ble et par er det bare deilig. Anonymkode: 1edd0...362 Hvordan møttes dere? Med tanke på at du har vært oppslukt av han over lengre tid? Nysgjerrig Anonymkode: 323e8...181
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #20 Skrevet 20. desember 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan møttes dere? Med tanke på at du har vært oppslukt av han over lengre tid? Nysgjerrig Anonymkode: 323e8...181 På jobb. Så jeg så han jo nesten hver dag. Kjemien var der med en gang, og vi småflørtet leenge før vi tok det noe lenger. Anonymkode: 1edd0...362
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #21 Skrevet 20. desember 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor kan dere ikke? Anonymkode: 323e8...181 For mange blir berørt..Unger og xer.. Anonymkode: 0b90d...94f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #22 Skrevet 20. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er helt grusomt, synes jeg. Vi vil begge ha hverandre, men vi kan ikke, vi får det ikke til.. Ingenting er værre enn det😢 Anonymkode: 0b90d...94f Jeg tror at hvis dere hadde fått hverandre, så hadde det ikke vært sikkert at det hadde vart livet ut for det. Anonymkode: 4a437...29c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #23 Skrevet 20. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror at hvis dere hadde fått hverandre, så hadde det ikke vært sikkert at det hadde vart livet ut for det. Anonymkode: 4a437...29c Nei, man har jo ikke garanti for noe. Anonymkode: 0b90d...94f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #24 Skrevet 21. desember 2018 8 hours ago, Anonym bruker said: Ja, er så sykt forelsket for tiden. Eller kanskje mer betatt?! Aner ikke, men tenker på henne 24/7. Hun er gift da, og har to barn... 😔 Føler hun er tiltrukket av meg også, men hun kan jo selvfølgelig ikke gjøre noe med det. Desverre! Anonymkode: 323e8...181 det er herlig,men vanskelig også når det er slik, hun her skilt i alle fall ,så ingen i bilde,men er komplisert uansett da, da jeg ikke aner om hun liker damer også ,eller er kun hetero Anonymkode: 3b1b4...1a3
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2018 #25 Skrevet 21. desember 2018 mye herlig lesing,men også trist at enkelte opplever det ikke bra ;( Anonymkode: 3b1b4...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå