Gå til innhold

Hva tenker du er best her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til mitt barn har bare kjøpt gave til mitt barn,mens ikke eldste gutten, han har alltid favorisert vårt barn dessverre 😕 føler det er helt feil, han er ikke sammens med verken meg eller mamman til eldste,men jeg og moren til eldste har en del kontakt siden våre barn er søsken.

Det jeg lurer på er :

1. Skal jeg låne han penger så han får kjøpt til eldste også ?

2. Skal jeg bare la han seile sin egen sjø?

3. Ta en sikkelig oppgjør om dette på fvk i januar ?

Jeg tenker kun på søsken til mitt barn, vet hvordan det er når et barn blir favorisert,har opplevd det selv i oppveksten, blir ikke noe godt ut av det..

Far har mest kontakt med vårt barn, da far bare bo en halv time unna oss,mens eldste bor 9 timer unna med tog, så ser det barnet kanskje 3-5 ganger i året,mens han ser vårt barn en gang i uke, men jeg mener likevel det blir urettferdig når han bruker 1500 på vår og ingen på eldste

Anonymkode: 7823d...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er den eldste gutten sin, da?

Anonymkode: cff7d...40b

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hvem er den eldste gutten sin, da?

Anonymkode: cff7d...40b

samme far,men eldste har en annen mamma

Skrevet

Jeg hadde sagt det rett ut til denne pappaen, at det faktisk ikke går an å forskjellsbehandle barna sine på den måten. De får jo vite om det, og det er overhode ikke greit å stå å se på.

I stede for 1500kr til ett barn, bør han bruke 750kr på hver av dem. 

Anonymkode: 43034...689

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg hadde sagt det rett ut til denne pappaen, at det faktisk ikke går an å forskjellsbehandle barna sine på den måten. De får jo vite om det, og det er overhode ikke greit å stå å se på.

I stede for 1500kr til ett barn, bør han bruke 750kr på hver av dem. 

Anonymkode: 43034...689

helt enig.

Men hvordan får jeg bort favorisering, er jo like ille det, ser jo når det eldste var her i sommer at det var våres som fikk meste oppmerksomheten, eldste trakk seg mest mot meg og moren sin, men bor jeg ta det på fvk eller bare med far?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...