Gå til innhold

Hva skal til for at du avslutter et vennskap?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye eller hva skal til, og hvordan avslutter du? Blir det slik at du litt etter litt tar mindre kontakt uten å si noe direkte om årsak, eller konfronterer du?

Jeg har blitt ghostet av noen venner og det synes jeg er en utrolig feig måte å gjøre det på fordi man sitter igjen uten å vite helt sikkert, man blir usikker på seg selv og det er sårende men man kan ikke ta det opp med den andre fordi det ikke har skjedd noe spesielt, så det kan kun gå over av seg selv da og det tar tid.

Anonymkode: 05c59...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får sjelden nye venner da jeg fortsatt har de «gode gamle». Men de gangene jeg har avsluttet vennskap er det fordi de ikke gir meg noe. Jeg tenker som så at familie har man på godt og vondt. Vennskap skal vere av det gode. 

Anonymkode: baff1...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt behov for å "avslutte" vennskap, vennskap/bekjentskap dør ut av seg selv om de ikke er liv laga, eller de ligger brakk en stund og blomstrer opp igjen når det passer sånn. Så skal jeg avslutte et vennskap, må det være fordi vedkommende har gjort meg noe som gjør at jeg føler for å gi beskjed om det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aktivt avsluttet to. Da var det i begge tilfeller totalt navlefokus og helt ubalansert vennskap som ikke hadde gitt meg noe på lenge. Den ene hadde store psykiske problemer og det dominerte alt. Den andre ble mer og mer alkoholisert.

 

Anonymkode: 311f8...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke så mye til før jeg snur ryggen til. Man lyver ikke for meg og man later ikke som. Ikke sier man noe stygt om meg til andre, man snakker med meg. Jeg ghoster

Anonymkode: b6b7b...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...