Gå til innhold

Jeg ler nesten aldri, er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler utrolig sjeldent fra hjertet, hvis man kan si det slik. Ler som regel bare for å være høflig. Når ting er morsomt, smiler jeg bare. Flere som er slik?

Anonymkode: cc5c2...ea5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig. Jeg ler ofte og det kommer rett fra hjertet. Flere ganger om dagen.  Spesielt på jobben, har så mange hyggelige kollegaer. 

Anonymkode: 9fe1d...08f

Skrevet

Hva som er vanlig , vet jeg ikke, men jeg ler høyt og hjertelig mange ganger daglig.

Skrevet

Tja... er ikke slik jeg egentlig er, men mange år med å være alene, syk og med enorme bekymringer og minimal kontakt med andre så har jeg på mange måter glemt å le. Så jeg tar meg selv i å smile der jeg tidligere ville ledd. Veldig sjelden jeg ler ordentlig. Litt trist, for egentlig har jeg alltid hatt et lett humør og ledd mye.

Anonymkode: df4ea...aa5

Skrevet

Jeg er som deg hi. Jeg smiler og småler av høflighet, men husker ikke sist jeg synes noe var oppriktig morsomt. Jeg blir lett irritert av mye latter og skjønner ikke alltid at ting skal være så morsomt. Jeg blir egentlig fort sliten av folk og synes livet er for alvorlig til høylytt latter støtt og stadig.

Anonymkode: 59104...d15

Skrevet

Jeg smiler nesten hele tiden,  men ler høyt veldig sjelden. Jeg brøler aldri av latter, liksom. For meg er det litt slitsom av disse folkene (ofte damer) som ler så høyt og så ofte, jeg ser liksom ikke helt at ting er SÅ morsomt... 

Anonymkode: bde62...1c6

Skrevet

Jeg ler nesten aldri jeg heller. Smiler mye, men ler sjelden. 

Anonymkode: 6699a...e8a

Skrevet

Har det litt på samme måte, på jobb og sånn hverdags-latter med andre voksne ler jeg av ren høflighet, men ikke fra hjertet. Kan derimot gapskratte av ting andre ikke synes er morsomt, ofte noe sånn intellektuell humor som harselerer med makta eller helt absurde situasjoner. Så den latteren er mer til hjemmebruk, har heldigvis en samboer med lik humor som meg. Så vi ler ikke så ofte jeg og han men iblant av noe på tv eller avisa. Med barna kan jeg også få skikkelig latterkrampe iblant, de finner på så mye sprøtt og morsomt iblant synes jeg.

Anonymkode: ad192...e8b

Skrevet

Jeg ler fra hjertet hvis barna gjør noe ordentlig morsomt og søtt. Så har jeg unge sjangs på å stoppe meg selv hvis noen faller osv (slår de seg alvorlig så slutter jeg selvfølgelig) 

men generelt så små ler jeg av små vitser men det er minimalt, smiler mest.

Anonymkode: de1eb...196

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ler fra hjertet hvis barna gjør noe ordentlig morsomt og søtt. Så har jeg unge sjangs på å stoppe meg selv hvis noen faller osv (slår de seg alvorlig så slutter jeg selvfølgelig) 

men generelt så små ler jeg av små vitser men det er minimalt, smiler mest.

Ikke unge men ingen skulle det stå ☺️

Skrevet

Jeg smiler og ler ofte, uten å være en av de "skråledamene" eller herrene. Min oppfatning er at menn ler høyere og mer brautende enn damer, forresten ;) 

Men, hjemme hvor jeg føler meg trygg og avslappet, tar jeg meg selv ofte i å le høyt. Latterkrampe får jeg kanskje daglig, men i hvert fall hver uke. Jeg er mer meg selv der jeg er trygg, og da "tillater" jeg meg å le høyt :) 

Anonymkode: dac47...04f

Skrevet

Jeg ler ofte! Selv om jeg egentlig er deppa og helt nede for tiden.. Jeg har egentlig ikke anlegg for depping, så kanskje derfor jeg lett kan le likevel!? 

Jeg får folk til å le. Det gjør meg glad. Og da ler jeg med. 

Anonymkode: da8a8...204

Skrevet

Jeg ler ofte, kan le høyt hjemme alene av ting jeg ser på tv

Anonymkode: ba32c...129

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er som deg hi. Jeg smiler og småler av høflighet, men husker ikke sist jeg synes noe var oppriktig morsomt. Jeg blir lett irritert av mye latter og skjønner ikke alltid at ting skal være så morsomt. Jeg blir egentlig fort sliten av folk og synes livet er for alvorlig til høylytt latter støtt og stadig.

Anonymkode: 59104...d15

Dette var trist lesing. Livet burde virkelig ikke være for alvorlig for latter. 

Anonymkode: 3a54d...b63

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ler ofte! Selv om jeg egentlig er deppa og helt nede for tiden.. Jeg har egentlig ikke anlegg for depping, så kanskje derfor jeg lett kan le likevel!? 

Jeg får folk til å le. Det gjør meg glad. Og da ler jeg med. 

Da er du ikke deppa. 

Skrevet

Jeg synes det er veldig imponerende med de som alltid klarer å framkalle latter og god stemning blant folk. Jobber i helsevesenet selv og ser jo at denne egenskapen som mange "skråledamer og herrer" har kommer veldig godt med i jobben! Jeg føler meg litt for usikker i slike situasjoner der folk kanskje er i en vanskelig situasjon, redd for å gå over streken, klarer ikke helt lese situasjonen. Så selv om jeg prøver å være omgjengelig og blid er det ikke alltid like vellykket. Skulle iblant ønske jeg ikke var så seriøs bestandig. Og så blir jeg litt flau av sånn underbuksehumor hehe, selv om jeg prøver å skjule det 😛

Anonymkode: ad192...e8b

Skrevet

Jeg ler mye, og i motsetning til deg over som synes at livet er for alvorlig til høylydt latter, så tenker jeg at livet er alvorlig, så derfor trenger vi høylydt latter - ofte. Om jeg har en litt grå dag, så oppsøker jeg gjerne noe som får meg til å le, for det å le i seg selv gir meg et løft. Så ære være de menneskene som byr på seg selv og får andre til å le, som anestesisykepleieren som hentet meg og fulgte meg til operasjonsbordet for en tid tilbake. Hun var så lett og glad at jeg glemte å være nervøs og redd, og isteden flira meg inn i narkose. 

Skrevet

Jeg ler mye og ofte, min verden er full av absurde situasjoner og gode historiefortellere. Latter er en opptur i seg selv.

Skrevet

Jeg ler skjeldent, men er i godt humør 😀, men jeg synes ikke ting er så veldig morsomme at jeg ler av det. Har mange venner som får alt til å bli perverst å får latterkrampe hver gang noen sier noe som kan tenkes perverst på. Jeg synes ikke bæsj og tiss humor er morsom heller. Men jeg ler mye av 2 åringen min, ting han sier og gjør 😉🙂

Anonymkode: f1697...62c

Skrevet
8 timer siden, S&tired skrev:

Da er du ikke deppa. 

Hvis du sier det, så.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...