Gå til innhold

Høy hcg..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt 2 g-tester i dag.. 8 dpo. Testene er definitivt positive, og tok derfor en digital også. Resultatet ser dere under😅

Hvor høy hcg må man ha for at det skal slå ut på 2-3 uker og hvordan er det mulig så tidlig?🙊

20181219_201724.jpg

Anonymkode: 7bbd9...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan jo være du har hatt eggløsning tidligere enn forventet😃

Anonymkode: b27e5...2d5

Nei.. det gikk litt fort i stad, høy puls og greier🙈 men glemte å skrive at det er etter innsett..😅 men kan kanskje være at hcg stiger fortere når egget først fester seg, når det er 5 dagers blastocyst? 🤔

Anonymkode: 7bbd9...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei.. det gikk litt fort i stad, høy puls og greier🙈 men glemte å skrive at det er etter innsett..😅 men kan kanskje være at hcg stiger fortere når egget først fester seg, når det er 5 dagers blastocyst? 🤔

Anonymkode: 7bbd9...139

Tror man gjerne får høyere HCG fort da med tanke på at det ikke starter delingen som normalt 😊 

men kan jo også være tvillinger 😉 satte dere inn flere egg? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer hvor mye HCG man produserer, og mengden i urinen varierer utifra hvor konsentrert urinen er. Testen går utifra et gjennomsnitt, og noen produserer mer uten at det er noe utenom det vanlige som ligger bak. I enkelte tilfeller kan det bety tvillinger, men det er absolutt ikke sikkert.

Du produserer ikke mer HCG bare fordi det et innsatt embryo. Hvis du satt inn et 5 dager gammel embryo er du 3 dager etter innsett da? Godt gjort å få positiv test da. Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillinger var min første tanke og, skal ærlig innrømme at det skremmer meg litt😅 men vi satte bare inn ett, så oddsen er vel ikke kjempehøy. 

Anonymkode: 7bbd9...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pobie skrev:

Det varierer hvor mye HCG man produserer, og mengden i urinen varierer utifra hvor konsentrert urinen er. Testen går utifra et gjennomsnitt, og noen produserer mer uten at det er noe utenom det vanlige som ligger bak. I enkelte tilfeller kan det bety tvillinger, men det er absolutt ikke sikkert.

Du produserer ikke mer HCG bare fordi det et innsatt embryo. Hvis du satt inn et 5 dager gammel embryo er du 3 dager etter innsett da? Godt gjort å få positiv test da. Gratulerer :)

Da satser jeg på at jeg bare produserer hcg raskere denne gangen😅 med forrige hadde jeg ganske lav hcg, og fikk 1-2 uker på digital 3 dager etter testdag. Altså 17 dager etter innsett. Så veldig overrasket nå.

Nei, det er 8 dager etter innsett. Men når det er snakk om embryo så blir det kanskje feil regna fra meg å tenke 8 dpo?🤔😅 skal jeg legge på 5 dager? 

Tusen takk😊

Anonymkode: 7bbd9...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da satser jeg på at jeg bare produserer hcg raskere denne gangen😅 med forrige hadde jeg ganske lav hcg, og fikk 1-2 uker på digital 3 dager etter testdag. Altså 17 dager etter innsett. Så veldig overrasket nå.

Nei, det er 8 dager etter innsett. Men når det er snakk om embryo så blir det kanskje feil regna fra meg å tenke 8 dpo?🤔😅 skal jeg legge på 5 dager? 

Tusen takk😊

Anonymkode: 7bbd9...139

Ja, el er da befruktningen ville funnet sted, så du legger på 5 dager og er da 13 dpo og da stemmer jo testen ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pobie skrev:

Ja, el er da befruktningen ville funnet sted, så du legger på 5 dager og er da 13 dpo og da stemmer jo testen ganske bra :)

Aha, da stemmer det bedre ja😊😍

Anonymkode: 7bbd9...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...