Gå til innhold

Å spille på mobilen er harry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snurr debatt. Jeg mener at det å sitte med nesa i mobilen til stadighet oppslukt i mobilspill er harry og noe man bør kutte ut for å bli tatt seriøst som menneske i dagens verden. 

Anonymkode: 78794...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ville ikke kalt det harry, men at det er usosialt, og gjerne et tegn på at man ikke er veldig oppmerksom på omgivelsene, syns jeg helt klart at det er.

Skrevet

Enig med deg HI! Synes det også er frekt når folk sitter med nesen ned i denne mobilen sin i et hyggelig lag feks. 

Skrevet

Så slitsomt det må være å mene noe om absolutt alt!?

Anonymkode: 28e92...275

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Snurr debatt. Jeg mener at det å sitte med nesa i mobilen til stadighet oppslukt i mobilspill er harry og noe man bør kutte ut for å bli tatt seriøst som menneske i dagens verden. 

Du begynner å bli gammal ! 😅 

Anonymkode: 102f2...afa

Skrevet

Jeg trenger mobilen for å kunne overleve et selvskap. Må hente meg inn hele tiden, for det er veldig slitsomt for meg å være i sosiale settinger og da må jeg koble ut litt innimellom. Men jeg sier fra at det er akkurat det jeg gjør da. Så får folk mene hva de vil om det

Anonymkode: 9cf76...c1d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trenger mobilen for å kunne overleve et selvskap. Må hente meg inn hele tiden, for det er veldig slitsomt for meg å være i sosiale settinger og da må jeg koble ut litt innimellom. Men jeg sier fra at det er akkurat det jeg gjør da. Så får folk mene hva de vil om det

Det er utrolig uhøflig å gjøre i et selskap

Anonymkode: 70218...e06

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er utrolig uhøflig å gjøre i et selskap

Anonymkode: 70218...e06

Alternativet er at jeg ikke kommer

Skrevet

Det hender jeg spiller på mobilen, synes det er deilig å koble av litt innimellom. 

Men jeg gjør det selvsagt ikke i nærheten av andre, voksne eller barn. Det er respektløst og viser mangel på sosial intelligens. 

Anonymkode: be4f8...f31

Skrevet

Jeg spiller ikke mobil i selskap eller sosial settinger. Jeg gjør det derimot på buss og alene. Jeg bruker det som av-stresser og avkobling fra en travel jobb og hverdag med mange krevende oppgaver.

Anonymkode: 0367a...70e

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alternativet er at jeg ikke kommer

Høres ut som du har skapt deg en avhengighet av mobiltelefonen. Søk hjelp!

Anonymkode: 11f89...c86

Skrevet

Jeg og sønnen min spiller pokemon GO, vi kommer oss ut, går langt, og møter andre koselige mennesker vi kommer i prat med. Synes det er flott jeg.

Anonymkode: 6b7d9...bd0

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og sønnen min spiller pokemon GO, vi kommer oss ut, går langt, og møter andre koselige mennesker vi kommer i prat med. Synes det er flott jeg.

Anonymkode: 6b7d9...bd0

Det må kunne gå an å komme seg ut på tur uten at poke-mongo skal være grunnen.

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det mest harry jeg vet om er folk som befaler "kjør debatt!" på anonymsider. Jeg gidder faen ikke å debattere idiotinnspill. "Snurr debatt" betyr ikke en dritt, selv om jeg skjønner at du er inspirert av Tøflus. 

Anonymkode: 4882b...38f

Skrevet
2 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Det må kunne gå an å komme seg ut på tur uten at poke-mongo skal være grunnen.

Førdømte drittmenneske!

Anonymkode: 4882b...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...