Anonym bruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Skrevet 19. desember 2018 Emil Christer Sivert Ella Mathea Nora Vet ikke om det er gutt eller jente. han/hun kommer i Februar. søskene heter Andreas og Pernille Anonymkode: e098e...f8e
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2018 #4 Skrevet 19. desember 2018 Sivert og Ella Anonymkode: c32af...893
skinnfilla Skrevet 19. desember 2018 #5 Skrevet 19. desember 2018 Christer og Nora sivert er fint , men på vår dialekt blir det sivårt / sivått😳
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2018 #6 Skrevet 19. desember 2018 Mathea og Sivert passer fint til søsknene Anonymkode: 0861f...65d
MammaentilMini Skrevet 19. desember 2018 #7 Skrevet 19. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Emil Christer Sivert Ella Mathea Nora Vet ikke om det er gutt eller jente. han/hun kommer i Februar. søskene heter Andreas og Pernille Anonymkode: e098e...f8e Emil eller Ella ☺️
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #8 Skrevet 20. desember 2018 har var det litt ulike meninger. Victor har også kommet opp,men det virker som er ganske poppis fortiden. liker også veldig godt Alexandra,men der er ikke far helt med ennå Anonymkode: e098e...f8e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2018 #9 Skrevet 20. desember 2018 Nora og Christer. Venter også i februar og vet ikke om det er gutt eller jente, godt å se vi er flere 😊 Anonymkode: d3c5b...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå