Gå til innhold

hva hva hadde dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Emil

Christer

Sivert

Ella

Mathea

Nora

Vet ikke om det er gutt eller jente. han/hun kommer i Februar. søskene heter Andreas og Pernille

Anonymkode: e098e...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sivert og Ella

Anonymkode: c32af...893

Skrevet

Christer og Nora 

sivert er fint , men på vår dialekt blir det sivårt / sivått😳

Skrevet

Mathea og Sivert passer fint til søsknene

Anonymkode: 0861f...65d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Emil

Christer

Sivert

Ella

Mathea

Nora

Vet ikke om det er gutt eller jente. han/hun kommer i Februar. søskene heter Andreas og Pernille

Anonymkode: e098e...f8e

Emil eller Ella ☺️

Skrevet

har var det litt ulike meninger. Victor har også kommet opp,men det virker som er ganske poppis fortiden. liker også veldig godt Alexandra,men der er ikke far helt med ennå

Anonymkode: e098e...f8e

Skrevet

Nora og Christer.

Venter også i februar og vet ikke om det er gutt eller jente, godt å se vi er flere 😊

Anonymkode: d3c5b...986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...