Gå til innhold

Alene på julaften?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du taklet å måtte være alene på julaften?

Anonymkode: 5934f...356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde gått fint, det hadde vært som de fleste andre dager i året

Anonymkode: 0ead8...dea

Skrevet

Har jeg gjort og skal jeg gjøre igjen i år.

Det går greit. Det er verre den dagen barna reiser. Det er en vond dag. Men selve julaften går greit. Jeg gir meg god tid på kjøkkenet, lager skikkelig julemiddag med dessert, pynter opp og dekker bord, og koser meg med et glass rødvin til maten. Koser meg med å pakke opp pakker, og så sætter jeg på en julefilm og spiser dyr konfekt som jeg aldri kjøper ellers i året. 

Anonymkode: 7d436...8f9

Skrevet

Jeg har også vært alene på julaften og det var faktisk ganske koselig. Hadde en høyt elsket hund som selskap, da, så følte meg absolutt ikke alene:) Jeg visste lenge i forveien at jeg ville bli alene på julaften, så jeg var innstilt på det. Tror ikke jeg hadde taklet det særlig bra om jeg en uke før jul hadde fått vite at det ble alenejulaften..

Anonymkode: 78f8d...508

Skrevet
9 minutes ago, Anonym bruker said:

Har jeg gjort og skal jeg gjøre igjen i år.

Det går greit. Det er verre den dagen barna reiser. Det er en vond dag. Men selve julaften går greit. Jeg gir meg god tid på kjøkkenet, lager skikkelig julemiddag med dessert, pynter opp og dekker bord, og koser meg med et glass rødvin til maten. Koser meg med å pakke opp pakker, og så sætter jeg på en julefilm og spiser dyr konfekt som jeg aldri kjøper ellers i året. 

Anonymkode: 7d436...8f9

Høres koselig ut.

Anonymkode: 5934f...356

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...