Gå til innhold

Flere som sliter sosialt som voksen ?


Jullia

Anbefalte innlegg

Jeg er så dårlig på å få venner. Eller hvertfall å holde på dem. Sikkert noe galt med meg. Lettere å være alene, men syns det er så trist. Har noen som vi er med i blandt. Men jeg er nok litt i forsvar alltid og kanskje litt negativ. Noen som har gode råd ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss du opplev at det er noko "gale" med deg, vil anbefale å finne ut kva som er "galt", og fikse opp i det! Enkelt og greit! 

Du kan og berre slå deg til ro med å vera åleine!

Eg er sjølv ein person som har vanskeleg for å få/halde på venner. Det er hovudsakleg pga dårleg sjølvtillit. Eg har brukt dei siste ti åra på å undre meg over kvifor eg ikkje har venner, men eg har kome fram til at eg trivst åleine! Eg liker meg sjølv, uansett kva andre måtte synes om meg! 😊 Eg har mann og barn, noko som hjelper på. Eg liker og veldig godt å strikke, male, DIY ect., så eg har noko å drive på med når eg er åleine.

No i desse juletider snakkar mange om at ein er ensom. Eg har funnet ut at eg er åleine, men eg er ikkje ensom. Eg er min eigen beste venn! Hadde det vore mulig, hadde eg vore min eigen forlovar 😅

Anonymkode: c552c...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter ikke kanskje, men jeg orker ikke ha mange nære venner.

jeg forstår ikke sosiale samspill. Jeg kan ikke trøste når noen er lei seg, forstå at andre er sinte, glade og egentlig ikke noen andre følelser heller. Folk blir lett sure når en ikke fikser alle følelsene andre har

Anonymkode: db39b...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...