Gå til innhold

Var du en «mage holder» da du var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig. Sett endel bilder av den gravide hertuginnen og ser hun holder alltid på magen. Hun har også fått kritikk for det???? Skjønner ikke den helt. 

Uansett, jeg var også litt slik. Hvilte ofte en hånd på magen. Min venninne gjorde aldri det. Så hva gjorde du? 

Anonymkode: 21911...a64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det hjemme. Har en jobb hvor det ikke er så lurt å trekke oppmerksomhet til verken privatliv eller sårbarhet.

Hun Meghan ville nok fått kritikk uansett hva hun gjorde. Klassisk catch 22

Anonymkode: f8037...041

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde det hjemme. Har en jobb hvor det ikke er så lurt å trekke oppmerksomhet til verken privatliv eller sårbarhet.

Hun Meghan ville nok fått kritikk uansett hva hun gjorde. Klassisk catch 22

Hva skjer med verden når det å holde på gravidmage blir kritisert. For meg var det ofte en ubevisst handling. Å holde på magen på jobb gjorde jeg ikke da. Da jobbet jeg jo. 😊

Skrevet

Gjør det mest hvis jeg må puste og baby ligger unna ribbeina eller hvis baby sparker, instinktivt vil jeg tro. Kose litt med lille, bli kjent gjennom lagene ❤

Burde vel heller kritiseres dersom hun ikke hadde gjort det, er jo bare kos 😊 

Skjønner i jobbsammenheng det ikke er så lurt, men ellers 😊😊

Anonymkode: 2b851...1a5

Skrevet
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Hva skjer med verden når det å holde på gravidmage blir kritisert. For meg var det ofte en ubevisst handling. Å holde på magen på jobb gjorde jeg ikke da. Da jobbet jeg jo. 😊

Hun er mislikt, så da får hun kritikk for de rareste ting.. 

Skrevet

En mann på jobben skjønte at jeg var gravid med tredjemann fordi jeg helt ubevisst tok/holdt på magen min tidlig i graviditeten. Ante ikke at jeg gjorde det selv! 

Anonymkode: 69804...aed

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

En mann på jobben skjønte at jeg var gravid med tredjemann fordi jeg helt ubevisst tok/holdt på magen min tidlig i graviditeten. Ante ikke at jeg gjorde det selv! 

Anonymkode: 69804...aed

Den ubevisste handlingen er fascinerende. Jeg også gjorde det ubevisst. Ofte hvis jeg gikk et sted det var mange folk så la jeg en beskyttende hånd over magen. 😂😂😂

Skrevet

Jeg holdt meg ikke på magen offentlig. Syntes det var rart og unaturlig å gå rundt med hånden på magen når jeg ikke gjør dette ellers.

Hjemme kunne jeg sitte og kjenne på magen mens jeg satt og slappet av, men tror aldri jeg faktisk gikk rundt med en hånd på magen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...