Gå til innhold

Kronisk migrene og clusterhodepine


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

trenger hjelp !!! 

Har kronosk migrene å clusterhodepine hver dag ! Nesten fra morgen til kveld 😢

Hadd dette i 3 år , og holder ikke ut lengere  , dette har bare blitt verre med årene , fra noen anfall til hver dag ! 

 

Jeg har prøvd alt som er av medisiner , botox xylocain,  imigran injeksjoner,  betablokkere, smertestillende ,  ja alt fra A til Å. 

Vært til nevrologer , innlagt i hytt å pine på sykehus pga dehydrering osv.. 

Verken Legene eller nevrologene har noen råd eller håp lengere 😪 

Ikke jeg heller.. jeg holder ikke ut. 

Noen som vet noe ? 

Jeg spiser sundt gjør egentlig alt jeg vet som er rett ! 

Er det noe man kan prøve i utlandet ? For i norge har de ikke noe håp for meg lengere . Jeg blir bare sendt hjem fra sykehuset med store smerter å oppkast. Og må ligge hjemme i alle de dagene ! :( jegjeg trenger rååd for å komme meg videre ..♡ 

Anonymkode: 97517...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd oksygen? 15 L/min avbryter et anfall med clusterhodepine for veldig mange.

Regner med du har kuttet ut alkohol, røyk, sjokolade, sukker osv for å sjekke om disse er triggere? 

Anonymkode: bdb9a...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd piercing mot migrene? Har hørt om noen som har hatt god hjelp av det, når ingenting annet har hjulpet.

Anonymkode: 2944b...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kronisk migrene, og synes det er mer enn ille nok. Kan ikke tenke meg hvordan det er å ha clusterhodepine på toppen av det, du har min fulle sympati.. Som deg, er jeg mer eller mindre gitt opp av leger, de finner ikke noe som hjelper. Mitt og legenes håp nå er Aimovig, som forhåpentligvis kommer på blå resept snart. Den er  tilgjengelig nå på hvit resept, hvis det er en mulighet.

St Olavs hospital driver jo endel kliniske studier på migrene og cluster behandling, har du sjekket om det kanskje kan være noe for deg?

https://stolav.no/kliniske-studier/cpap-behandling-hos-pasienter-med-kronisk-klasehodepine

Anonymkode: 553fe...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uff, så forferdelig..

Jeg kom selv over et produkt som jeg har erfaring med at kan hjelpe mot hodepine og diverse andre kroppslige plager. Om du er villig til å prøve litt mer for å bli kvitt smertene dine, gi gjerne en liten lyd tilbake for mer informasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mango2 skrev:

Uff, så forferdelig..

Jeg kom selv over et produkt som jeg har erfaring med at kan hjelpe mot hodepine og diverse andre kroppslige plager. Om du er villig til å prøve litt mer for å bli kvitt smertene dine, gi gjerne en liten lyd tilbake for mer informasjon :)

Er du ute etter å reklamere?

Anonymkode: 553fe...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du ute etter å reklamere?

Anonymkode: 553fe...b88

Jeg forsøker å gi en hjelpende hånd til den hånden som er utstrakt foran meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon. Epilepsimedisin (Delepsine) ble redningen hos meg. 

Sender deg en stor klem❤️ 

Anonymkode: 44f06...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mango2 skrev:

Jeg forsøker å gi en hjelpende hånd til den hånden som er utstrakt foran meg

La meg gjette en gang, Herbalife?

Anonymkode: 553fe...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor i nærheten av Oslo, eller drar dit innimellom, ta kontakt med Funksjonellnevrologisk Senter og Kim Lauvring. Vet han har hjulpet andre med lignende problemer, der ingenting har hjulpet og nevrologene og andre spesialister har gitt opp.

Anonymkode: 44cb0...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...