Gå til innhold

Når legger din tenåring seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9.klassingen (blir 15 i januar) legger seg halv elleve.

2.klassingen (på vgs, blir 18 i mars) legger seg når han vil. Som regel legger han seg i elleve-tiden, noen ganger veldig tidlig om han er trøtt og andre ganger veldig sent om han f.eks sitter og spiller med kompiser. Men han er ganske fornuftig og legger seg som regel mellom halv elleve og elleve på hverdager.

Vi bor veldig sentralt da, så ungdomsskoleeleven bruker 5 min til skolen og videregåendeeleven bruker 10-15 min, så de trenger ikke stå grytidlig opp.

Anonymkode: 4ca14...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15-åringen her er i seng ca kl 22. Eller, senest klokken 22. Men han trenger mye søvn! Veldig mye. Og blir vekket kl 06.30. Når står ditt barn opp? 16-åringwn i huset er oppe til etter vi har lagt oss. Tror ikke hun legger seg før etter 00 noen dager. Men det anbefaler jeg i og for seg ikke. Men jo, enda jeg er streng på leggetid med min 15-åring, så kan jeg forstå at kl 22 er tidlig for "en vanlig" tenåring. 

Anonymkode: cf09e...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15,16 og 18- åringene her legger seg ca 22, senest 22.30. De trener mye og står opp 6.30, så de må sove.

Anonymkode: 278cd...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13åring legger seg 22, men han trenger lite søvn, han står opp 6 hver dag ( ikke helga så klart ),men er alltid blid og snill og stille gutt som ikke lager mye lyd av seg.

storebroren på 15 styrer dette selv,men legger seg aldri senere enn 00 og, står opp selv 630, uten sure minner hver hverdag

veldig spent på hvordan søsterne på 9 og 6 blir som tenåringer, for de er et mareritt og legge og vekke, skal være i seng kl 19 begge 2 fordi trenger søvn,men de tøyser, flyr ut av sengen, og sover sjelden før 21, må opp kl 7 igjen, og er ikke lett, så håper ikke de blir slik i tenårene :P

Anonymkode: 46bcf...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-åringen legger seg 22 på hverdager og en time senere i helgene. 16-åringen får styre det selv, men liker å legge seg rundt 22.30 uansett, også i ferier.

Anonymkode: 4cf6e...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...