Gå til innhold

Må foreldre alltid være med når søsken skal være sammen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har invitert mannens søsken med familier til romjulsselskap. Tenkte bare vi «unge» med barn kan være sammen en kveld. Får da spørsmål fra mannens storesøster om hvorfor ikke foreldrene er invitert. Mine foreldre er ikke invitert. Skal være sammen alle sammen to dager tidligere og har invitert svigers alene en annen kveld. Jeg synes ofte det blir litt «friere» med bare oss uten besteforeldre, men det blir kanskje feil?

Anonymkode: 135a4...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke det blir feil. Alle er jo invitert, bare på andre tidspunkt. Problemet kan jo være at de de andre søsknene ikke ønsker å invitere foreldrene en ekstra gang, eller at foreldrene synes det blir mye farting? Eller at de vil sette av en dag til å se alle? Ikke veit jeg.. alle er forskjellige, men jeg er enig med deg at det er bedre å dele det opp

Anonymkode: c26b0...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes ikke det blir feil. Alle er jo invitert, bare på andre tidspunkt. Problemet kan jo være at de de andre søsknene ikke ønsker å invitere foreldrene en ekstra gang, eller at foreldrene synes det blir mye farting? Eller at de vil sette av en dag til å se alle? Ikke veit jeg.. alle er forskjellige, men jeg er enig med deg at det er bedre å dele det opp

Anonymkode: c26b0...e49

Vi skal sees alle sammen 2.juledag, så det kan ikke være det. 

Anonymkode: 135a4...a66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...