Gå til innhold

Hva pynter deee pepperkaker med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seigmenn og nonstop stort sett til barna, bare royal icing til meg😊

Skrevet

Seigmenn, nonstop, all sorts, lakrislisser, lakrisbåter, diverse kakepynt, mandler (skoldet eller uskoldet), geletopper, melkerull... kort sagt; det meste av godis vi har lyst til/på. 

Anonymkode: 7253b...b7f

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seigmenn, nonstop, all sorts, lakrislisser, lakrisbåter, diverse kakepynt, mandler (skoldet eller uskoldet), geletopper, melkerull... kort sagt; det meste av godis vi har lyst til/på. 

Anonymkode: 7253b...b7f

Jeg har nok som deg, litt forskjellig,  forresten, på pepperkakehusene 😊 men jeg klarer liksom ikke å ha på vanlig smågodt. Men de klassiske, gode gamle kan få plass. Rare greier. 

Skrevet

Melkerull, Haribo godteri, seigmenn og nonstop 😊

Anonymkode: cfe67...02c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...