Gå til innhold

Hvor er det salg på seigmennog NON-stop?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seigmenn vet jeg ikke. Kiwi har tilbud på non-stop, vær obs på at prisen kan variere fra butikk til butikk

Anonymkode: f5aac...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de har igjen... Jeg fant ikke vanlige nonstop i helgen da jeg skulle ha det. 

Anonymkode: 12395...1af

Jeg fant ikke i hylla der de vanligvis står, men det stod noen kasser et annet sted og der var masse igjen, men stod ikke noe pris der da.

Anonymkode: f8ecc...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva søren.. utsolgt for nonstop? Hvor elendige er butikksjefene egentlig?

Anonymkode: 228d6...ee0

...når folk kjøper 10 poser i stede for en når det er tilbud så blir det utsolgt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk Nilsen skrev:

...når folk kjøper 10 poser i stede for en når det er tilbud så blir det utsolgt! 

Her er det max 3 pr kunde, sånn burde det være alle steder

Anonymkode: f5aac...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, frk Nilsen skrev:

...når folk kjøper 10 poser i stede for en når det er tilbud så blir det utsolgt! 

Men det VET de jo når de bestemmer at det skal være tilbud på det. Hvis du skal ha tilbud må du ha 10 ganger så mange på lager.

Anonymkode: 228d6...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det max 3 pr kunde, sånn burde det være alle steder

Anonymkode: f5aac...d99

Absolutt. 

Anonymkode: 228d6...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva søren.. utsolgt for nonstop? Hvor elendige er butikksjefene egentlig?

Anonymkode: 228d6...ee0

Her er det stjernebacon folk har gått bananas over, tomt i alle butikker. Jeg skjønner det, ikke er de så veldig mye billigere enn vanlig heller

Anonymkode: f5aac...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det stjernebacon folk har gått bananas over, tomt i alle butikker. Jeg skjønner det, ikke er de så veldig mye billigere enn vanlig heller

Anonymkode: f5aac...d99

Og der visste ikke butikksjefen at det skulle bli tomt heller? Akkurat som hu teite butikksjefen på en Rema i østfold, annonserte med tilbud på en vare, men så ble de utsolgt gitt. Ja, for det pleide jo ikke å gå så mye av det, sa hu. Nei, å skru ned prisene vil jo absolutt ikke påvirke hvor mye folk kjøper... Neeeida. 

Anonymkode: 228d6...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meny har tilbud til 19.90. Men, hvem butikk som har mer igjen er en helt annen sak. Jeg jobber på meny, vi bestilte utifra salget i fjor og økte bestillingn med 30%. Så kom priskrigen og butikkene rundt oss gikk tomme, vi tok en råsjangs og bestilte dobbelt så mye til. Nå er vi tomme igjen og levrandør er tomme. Vi er eneste butikk med melkesjokolade nonstopp igjen. Så mulig du må på leit. 

Anonymkode: 1f279...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og der visste ikke butikksjefen at det skulle bli tomt heller? Akkurat som hu teite butikksjefen på en Rema i østfold, annonserte med tilbud på en vare, men så ble de utsolgt gitt. Ja, for det pleide jo ikke å gå så mye av det, sa hu. Nei, å skru ned prisene vil jo absolutt ikke påvirke hvor mye folk kjøper... Neeeida. 

Anonymkode: 228d6...ee0

Men det jeg ikke skjønner med stjernebacon er at den på tilbud her koster 17,90, og det er jo ikke så mye billigere enn vanlig. Jeg kjøpte for 2 uker siden, da kostet den 20,90

Anonymkode: f5aac...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva søren.. utsolgt for nonstop? Hvor elendige er butikksjefene egentlig?

Anonymkode: 228d6...ee0

Nettbutikken til meny har non-stop, hvis du har mulighet til å bruke den

Anonymkode: f5aac...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men det VET de jo når de bestemmer at det skal være tilbud på det. Hvis du skal ha tilbud må du ha 10 ganger så mange på lager.

Anonymkode: 228d6...ee0

De fleste prisene blir satt av kjedene sentralt og ikke alle får beskjed om når det går nedover som med priskrig. Vi er tom for mandler på jobb nå pga priskrigen. Og enden på visa er at produsenten er utsolgt.

Anonymkode: e7f78...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...