Gå til innhold

Dere som har hatt barn med kreft,hva var symptomene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så redd barnet mitt kan ha kreft. Her er symptomene, blør neseblod, kul i et av brystene(kan være tidlig pubertet) hodepine, lavt jernlager over tid, blek,kvalm,lite matlyst og mye slapp og sliten. 

Anonymkode: d1b0d...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vært hos legen men usikker om de sjekket for det...hadde lavt jern fikk vi beskjed om. 

Anonymkode: d1b0d...15d

Kjære vene, hvis du er bekymret må du jo ta tak!! Ikke på dib, men hos lege.

Anonymkode: 3986e...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabojenta var slapp og hadde feber. De tok en blodprøve de fikk svar på mens de ventet. Denne var så lav at de fikk beskjed at det antagelig var leukemi. De kastet seg på første fly til Haukeland og startet cellegift dagen etter.

Anonymkode: b24e1...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nabojenta var slapp og hadde feber. De tok en blodprøve de fikk svar på mens de ventet. Denne var så lav at de fikk beskjed at det antagelig var leukemi. De kastet seg på første fly til Haukeland og startet cellegift dagen etter.

Anonymkode: b24e1...8a8

Der har du foreldre som tar tak! Ikke som rådfører seg med DIB og «usikker om de sjekket det».

Anonymkode: 3986e...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår hadde feber uten tilsynelatende grunn og Smerter som ligna voksesmerter.... Fekk svar på blodprøven etter 2 min at det mest sannsynleg var leukemi.. Så var det rett på sjukhus og beinmargsprøve... Det var leukemi 💔

Anonymkode: bb911...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er så redd barnet mitt kan ha kreft. Her er symptomene, blør neseblod, kul i et av brystene(kan være tidlig pubertet) hodepine, lavt jernlager over tid, blek,kvalm,lite matlyst og mye slapp og sliten. 

Anonymkode: d1b0d...15d

Dette et også vanlige symptomer ved cøliaki.

Anonymkode: 248c2...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...