Gå til innhold

HJELP! Trenger dere damer! Denne kjolen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er den fin til et julebord/kan jeg ha den på julebord?

https://www.floyd.no/klaer/kjoler/kjole-miley-mesh-svart

Hva skal jeg ha til??? Tenker på type smykker og sko....

 

Er så dårlig på dette, så trenger litt hjelp... vil liksom se litt fin ut. Gått ned masse i vekt, så endelig føler jeg at jeg kan ha en kjole som ikke ser ut som en potetsekk 🤣

Anonymkode: 29538...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin, du kommer til å se smashing ut :) Jeg ville bare hatt noen små øredobber til, ingen flere smykker. Sko er jeg litt dårlig på selv,. Hvor lang er den, knelang?

Anonymkode: 0d47d...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjempefin, du kommer til å se smashing ut :) Jeg ville bare hatt noen små øredobber til, ingen flere smykker. Sko er jeg litt dårlig på selv,. Hvor lang er den, knelang?

Anonymkode: 0d47d...56e

Takk :) Ja, den er rett over kneet. Litt derfor jeg likte den også, for den er kort uten å være super-kort! Mulig jeg er kjip, men hadde ikke følt meg komfortabel med kjole som stoppet under rumpa, eller midt på låret på julebord med jobben😆

Anonymkode: 29538...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tynne sorte strømper, og sorte høye pumps. Og en sånn "posevesket" som er moderne nå, må litt steiner/perler

https://www.zara.com/no/no/elegant-mini-poseveske-p15634304.html?v1=6453243&v2=1074528

Evt, ingen strømper, og høye sko med åpne tå i en kul farge - roa, rød, grønn, gul osv. 

 

Jeg syns uansett at skoene bør ha tynn og høy hæl

Fin kjole forresten! 

Anonymkode: 87c19...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole! Jeg ville gått for noen fine øredobber, kanskje med et matchende armbånd. Enkle svarte pumps. Liten clutch-veske kanskje, om du vil ha med mobil og sånt😊

Anonymkode: fdd20...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...