Gå til innhold

Redusert foreldrebetaling


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei jeg skal søke om redusert foreldrebetaling i bhg. Mannen tjener akkurat under snittet og jeg blir student etter nyttår, er også hjemme med en liten. Jeg har ikke noe inntekt nå. Hvirdan skal jeg legge frem søknaden? Noen som vet? Og må jeg dokumentere ulønnet permisjon? Isåfall hvordan gjør jeg det?

Anonymkode: bfa09...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søknadsskjema ligger på nettsiden til kommunen, der står det også hva du trenger for å søke. Her ser du min kommune, regner med din har på samme måte:

https://www.arendal.kommune.no/tjenester/barnehage/priser-og-betaling/sok-om-lavere-pris-pa-grunn-av-lav-inntekt/

Man sender inn skattemeldingen fra forrige år, om inntekten din er annerledes nå må du dokumentere det.

Anonymkode: a1354...e1e

Skrevet

Men hvordan dokumentere? Må arb giver skrive noe om ulønnet permisjon? Sorry er helt grønn på dette her 

Anonymkode: bfa09...1c0

  • 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: bfa09...1c0

Skrevet

Ring kommunen og spør 

Jeg vet ikke om ulønnet permisjon gir rett på redusert foreldrebetaling. 

Anonymkode: a1354...e1e

Skrevet

Du må fremlegge selvangivelsen

Anonymkode: 82663...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...