Gå til innhold

"Moderne" hvit julepynt, er det egentlig noe fint?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke pyntet med bare det nei, men i kombinasjon med rødt kan det være fint.

Jeg har noe gammelt, noe nytt, noe hjemmelaget og noe kjøpt, jeg synes det blir fint. Her har vi mest hvitt og rødt, men noe gull og sølv også.

Anonymkode: 0dde4...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sikkert fint på en måte. Akkurat det finnes det ikke noen fullstendig fasit på. Hva som oppleves som pent varierer mellom kulturer og påvirkes av motrsvingninger. 

Personlig synes jeg at en slik helt hvit dekorasjon kan være pent, men den gir meg ikke julestemning.

Anonymkode: 0d464...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig moderne og tidsriktig var ikke det bildet altså, er det HOME jeg skimter i bakgrunnen der 😂

Anonymkode: 67e85...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert sammen med julepynt i andre farger, så synes jeg det er fint. Sånn som det er på bildet, er ikke fint. Det er for klinisk og kaldt etter min smak

Anonymkode: 376a8...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er den perfekte julepynt en salig blanding av hjemmelaget og kjøpt og gaver fra andre, noe gammelt, noe nytt. Pynten har sin historie og er bindeledd til familie og venner. Det gir julestemningen. Gjennomført matchende julepynt blir litt innholdsløs.

Anonymkode: 0560e...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutes ago, Anonym bruker said:

Det det er jo ikke moderne, det er chabby chick! 

Anonymkode: 869e2...1c9

Heter det ikke chubby chic? ;)

 

Anonymkode: 1e6e0...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del blir det for kaldt. I jula er det som oftest fryktelig kaldt ute, da vil jeg gjerne ha varme farger og masse lys og glitter inne. Men det er jo ikke sikkert «alle» syns det er så fint her hos meg heller ;)

Smak er heldigvis ikke det samme hos alle, det hadde også blitt kjedelig.

Anonymkode: cc158...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på øyet som ser, men jeg syns ikke helhvitt gir julestemning. 

Jeg har en salig blanding av arvet, samlet og nytt. For meg er jul tradisjon og jeg gir blaffen i hva interiørmafiaen mener man MÅ ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bilderesultat for hvitt julepynt

Anonymkode: c6b6e...bda

Svinaktig upraktisk å spise suppe av en skål fylt med kongle. Og bordet dekket så ingen kan se hverandre gjennom buskaset. 

Det ser billig ut, billig og fantasiløst og historieløst.  Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der syntes jeg var usedvanlig kjedelig og kaldt. Stusslig, rett og slett. Jeg liker farger, og for å få julestemning må det være rødt, gjerne grønt også, og gull. Så kan man spe på med hvitt i passe doser, men når alt er hvitt og til og med blomstene er sprayet hvite (eller hva de nå hadde gjort med dem) da blir det for kaldt og stusslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke. Jeg har samlet julepynt hele mitt voksne liv, mye kjøpt i utlandet, arvet litt, og det barna har laget. Det er jul for meg.

Anonymkode: 0ffeb...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det går ikke an å få julestemning uten masse rødt! Og gjerne med grønt og hvitt og sølv (gull), nisser og engler og halmfigurer og det som er av julekos. 

Hvit jul skal bare være ute!

Anonymkode: 03c11...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...