Gå til innhold

Julepynt laget av barna, hva gjør dere med den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her kom han ikke hjem med så mye julepynt så det han har laget skal selvsagt settes frem :) Han laget også ett fint hjertet til å henge på juletreet så den skal selvsagt opp på treet :)

Anonymkode: 7298b...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har nesten ingenting som er laget, og synes det er ordentlig trist. Skulle gjerne hatt litt mer, men barnehagen lagde mer tennbriketter og andre bruksting. På skolen gjør de ingenting.

Anonymkode: 575af...9ae

Hvilken klasse går barnet i da? Småen laget julepynt både i 1.klasse og nå i 2.klasse.

Anonymkode: 7298b...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Brukes det virkelig doruller til julepynt i barnehager og skoler enda? Urk, doruller er min store skrekk. Etter å ha jobbet i barnehage i 10 år, har vi enda ikke produsert en eneste dorullnisse

Anonymkode: 4da30...03f

Jeg lover deg, ungenes fingre har laaangt fler bakterier enn den dorullen. Du burde være langt mer skeptisk til å ta på dørhåndtaket på do. Den tomme dorullen er det jo ingen som tar på.

Tar du på mobilen din? Den har sannsynligvis også langt fler bakterier enn dorullen. Hva med oppvaskkummen og kjøleskapet?

Les litt og den dorullen blir plutselig ikke så skummel.

Anonymkode: 64108...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lover deg, ungenes fingre har laaangt fler bakterier enn den dorullen. Du burde være langt mer skeptisk til å ta på dørhåndtaket på do. Den tomme dorullen er det jo ingen som tar på.

Tar du på mobilen din? Den har sannsynligvis også langt fler bakterier enn dorullen. Hva med oppvaskkummen og kjøleskapet?

Les litt og den dorullen blir plutselig ikke så skummel.

Anonymkode: 64108...133

Ganske mange tar faktisk dorullen av holderen og stikker hånden i hylsa når de er på do. For du tror vel ikke at alle tar hylsa av før dorullen brukes, selv om den skal leveres til bhg/skole

Anonymkode: 4da30...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ganske mange tar faktisk dorullen av holderen og stikker hånden i hylsa når de er på do. For du tror vel ikke at alle tar hylsa av før dorullen brukes, selv om den skal leveres til bhg/skole

Anonymkode: 4da30...03f

Og? Du må ha noen merkelige do-vaner om du blir skitten på fingrene når du sitter på do🤔

Anonymkode: 406ca...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel kanskje ikke jentene mine vært like produktive som dine barn, men det de har laget i bhg eller skole settes fram eller henges på treet. Jeg synes det er ekstra koselig med den pynten, og jentene synes det er superstas å pynte treet og rommene sine med ting de selv har laget😊

Anonymkode: a1cb7...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har hun ikke produsert i så store mengder oppigjennom årene, men et par ting hvert år har det blitt (hun er 12 år nå), og alt er fremme, selvsagt❤

Anonymkode: b5715...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er så koselig å lese at dere sparer på ting barna deres har laget. Jeg har ikke barn ennå. Mine foreldre gjorde ikke det, alt gikk rett i søpla. Gjerne foran meg. Jeg lagde julepynt på skolen, det husker jeg, men fra jeg var 9 år kastet jeg det i søpla selv, mine foreldre ville jo ha kastet det uansett så jeg sparte dem for den jobben.

Anonymkode: 545ca...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner ungene å bli store, og pynt de har produsert blir faset ut sånn litt etter hvert. Er ikke så mye igjen... 

Anonymkode: 59a5b...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke vært laget pynt i slike mengder som du beskriver. Det som dog har funnet veien hjem er dyrebare skatter, som jeg er utrolig redd for♡♡

Kunne ikke falt meg inn å kastet noe. Mine foreldre har enda pynt vi barna laget, og min mor har også pynt hun laget som barn.

Anonymkode: 41e8c...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg svære ungdommer i hus. Pynten de engang lagde er den julepynten jeg er mest redd for. Alt står fremme og minner om en annen tid. Når den pakkes ned etter jul er det med maaaange lag med bomull. Ta vare på pynten, en dag slutter de å produsere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes at det er så koselig å lese at dere sparer på ting barna deres har laget. Jeg har ikke barn ennå. Mine foreldre gjorde ikke det, alt gikk rett i søpla. Gjerne foran meg. Jeg lagde julepynt på skolen, det husker jeg, men fra jeg var 9 år kastet jeg det i søpla selv, mine foreldre ville jo ha kastet det uansett så jeg sparte dem for den jobben.

Anonymkode: 545ca...15a

Huff, så trist 😢 kan ikke skjønne at noen ikke verdsetter det barnet deres har jobbet med og som det har kost seg med å lage til deg ❤️ tenk som de gleder seg til å vise det frem!

Tenker at du kommer til å sette stor pris på det dine unger kommer hjem med, når du får de ❤️🤗

Anonymkode: 3856a...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg med angst for doruller, mange bhg bestiller dorullhylsre fra grossist innen lek og matriell til bhg skole så de er ikke fulle av dobakterier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her pynter jeg med det hun har laget selvfølgelig. Og her har også ungdomstrinnet juleverksted før jul. Og mamma pynter ennå med et vi lagde på barnehagen og småskolen til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppfordrer ungene til å gi bort til besteforeldre, og det som blir igjen pynter vi selvsagt med! Er kkke alt som blir tatt frem neste år, men det ligger i esken med julepynt. Unntaket er lenker av glanspapir, de kastes fordi de ikke er like fine neste år.

Anonymkode: 9a50a...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...