Gå til innhold

Denne leppetrenden - jeg begriper den bare ikke!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

https://trd.by/livsstil/2018/12/14/Zeinab-Flor-om-Kim-Kardshian-Vi-har-jo-visse-likhetstrekk-18069536.ece

Damen i denne artikkelen er jo på mange måter en flott dame, nydelig figur og pent ansikt. Men leppene skjemmer så forferdelig! Begriper ikke hvorfor damer gjør dette. Bedre med tynne og smale lepper enn å se slik ut! Det finnes ikke pent, og det ødelegger hele ansiktet.

Anonymkode: c5115...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite pent. Kjenner ei som er så naturlig vakker, og ødela hele ansiktet med å putte ting i leppene, trist. 

Anonymkode: cf1c0...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

https://trd.by/livsstil/2018/12/14/Zeinab-Flor-om-Kim-Kardshian-Vi-har-jo-visse-likhetstrekk-18069536.ece

Damen i denne artikkelen er jo på mange måter en flott dame, nydelig figur og pent ansikt. Men leppene skjemmer så forferdelig! Begriper ikke hvorfor damer gjør dette. Bedre med tynne og smale lepper enn å se slik ut! Det finnes ikke pent, og det ødelegger hele ansiktet.

Anonymkode: c5115...d55

Det var vel ikke bare leppene som var grusomt her..? De neglene? Jeg har heller ikke sansen for slik fake look. Men noen synes jo der er fint da sikkert. Skjønner meg ikke på insta tuller heller jeg da. Hvem gidder se allverdens bilder av noen andre liksom?

Anonymkode: bb975...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Folk må få gjøre det de vil med eget utseende.. Selv hadde jeg nok helst sett at denne trenden kun holdt seg i de største byene (Oslo, Bergen, Trondheim) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Marihønne skrev:

Folk må få gjøre det de vil med eget utseende.. Selv hadde jeg nok helst sett at denne trenden kun holdt seg i de største byene (Oslo, Bergen, Trondheim) 

?

Anonymkode: 25e04...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir for mye. Har en 17 år gammel datter, som er utrolig vakker, og naturlig vakker. Er jo redd for hva hun kan finne på med utseende sitt. Er jo noen få av hennes venninner som fyller opp lepper, og setter på enorme vipper. Det er jo ikke pent, de er jo alle penere uten.

Anonymkode: 9fb70...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
3 minutes ago, Anonym bruker said:

?

Anonymkode: 25e04...85c

Hva er det å misforstå? Dette var jo noe man før hovedsakelig så i større byer. Trist at det nå sprer seg over hele Norge.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var vel ikke bare leppene som var grusomt her..? De neglene? Jeg har heller ikke sansen for slik fake look. Men noen synes jo der er fint da sikkert. Skjønner meg ikke på insta tuller heller jeg da. Hvem gidder se allverdens bilder av noen andre liksom?

Anonymkode: bb975...593

Jeg har også sansen for en mer naturlig look, men jeg synes alt det andre blir i en annen kategori. Slike lepper får en til å se ut som et gorilla vrengtryne, og da er liksom de andre anstrengelsene litt verdiløse. 

Vet ikke hvem som følger slike instakontoer, men det er vel ikke tvil om at det er veldig mange!

Anonymkode: c5115...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Banderas skrev:

Det ser ut som om hun (og andre som gjør det samme) har fått en bavianrompe midt i ansiktet.

 

Skjermbilde 2018-12-16 kl. 20.08.36.png

Herregud 🤣

Anonymkode: 25e04...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er trenden i dag. Hos de unge. Et godt tegn på at man ikke er ung (og muligens lettpåvirkelig) er at man misliker dette. 

Da jeg var ung skulle man ha tynne bryn. Etterhvert kom det hjemmepermanent slik at vi så ut som en mopp. 🙈 Det triste med disse trendene er at de blir mer og mer drastiske og kan potensielt «skade» utseende permanent. Takk og lov vokste permanenten ut. 😂😂😂

Anonymkode: 9e949...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er trenden i dag. Hos de unge. Et godt tegn på at man ikke er ung (og muligens lettpåvirkelig) er at man misliker dette. 

Da jeg var ung skulle man ha tynne bryn. Etterhvert kom det hjemmepermanent slik at vi så ut som en mopp. 🙈 Det triste med disse trendene er at de blir mer og mer drastiske og kan potensielt «skade» utseende permanent. Takk og lov vokste permanenten ut. 😂😂😂

Anonymkode: 9e949...52e

Du kan ikke sammenligne en hårfrisyre med det der! Dette er jo potensielt skadelig og hva skjer når en sluttet å bruke det? Blir leppene eller huden slapt? Det strekker seg jo årevis men etter en stund går det ut. Har hørt om flere hvor dette har krystallisert seg inni og blitt harde nesten gruslignende klumper. 

Anonymkode: 6426a...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som døv sliter veldig med å munnavlese de som gjør slik med leppene sine...  Det ødelegger helt mimikken i leppa, som gjør det meget vanskelig å munnavlese - noe som er vanskelig nok på normale lepper enten de er tynne eller fyldige. Men folk får gjøre som de vil, men da kan de ikke kreve at jeg klarer å lese hva de sier til meg. 

Anonymkode: 7b836...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg som døv sliter veldig med å munnavlese de som gjør slik med leppene sine...  Det ødelegger helt mimikken i leppa, som gjør det meget vanskelig å munnavlese - noe som er vanskelig nok på normale lepper enten de er tynne eller fyldige. Men folk får gjøre som de vil, men da kan de ikke kreve at jeg klarer å lese hva de sier til meg. 

Anonymkode: 7b836...37d

Hm interessant, det har jeg ikke tenkt på 🤔

Åh, skulle likt å se fjeset når de fikk "beklager, men jeg forstår deg ikke fordi..." 😅

Anonymkode: 6d3d7...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hm interessant, det har jeg ikke tenkt på 🤔

Åh, skulle likt å se fjeset når de fikk "beklager, men jeg forstår deg ikke fordi..." 😅

Anonymkode: 6d3d7...c7e

De ser ganske så paffe ut da 😉

Anonymkode: 7b836...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke sammenligne en hårfrisyre med det der! Dette er jo potensielt skadelig og hva skjer når en sluttet å bruke det? Blir leppene eller huden slapt? Det strekker seg jo årevis men etter en stund går det ut. Har hørt om flere hvor dette har krystallisert seg inni og blitt harde nesten gruslignende klumper. 

Anonymkode: 6426a...64b

Leste du hva jeg skrev? Jeg skrev at jeg er glad trenden da jeg var ung var reversibel kontra trenden i dag som er potensielt skadelig. 

Anonymkode: 9e949...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...