Gå til innhold

Hvilken katt hadde du valgt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

står mellom disse 2 : Main coon og Ragdoll ❤️ de er så vakre.  har hatt 2 persere,men de er dessverre død nå, så nå etter 3 år ønsker jeg meg 2 nye, og kan disse 2 evt bo sammen eller blir det for dårlig match?

Anonymkode: 6c897...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste katter kan bo sammen, de er ikke flokkdyr, men finner seg i at det bor flere under samme tak så lenge de ellers får mat og tak over hodet. Vil du at de skal bli mer "venner" må du få dem samtidig, de må være kattunger samtidig og vokse opp sammen, da kan de få et nærmere forhold.

Jeg har en ragdoll og en huskatt sammen, de er ikke veldig nære, men de aksepterer hverandre. Hadde en annen huskatt før og den og ragdollen var veldig "close" og likte hverandre godt, men så døde huskatten og den nye jeg fikk har aldri fått det nære forholdet til ragdollen.

Ville helt klart gått for ragdoll da, de er helt fantastiske. Så kosete og herlige katter. Min er sterilisert, chippet og går ut og inn gjennom katteluke, men er aldri langt avsted. Stort sett bare i hagen og helt i nærheten.

 

Anonymkode: 60d5e...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ragdoll og rasen er som sagt over her, helt fantastisk. Snill, kosete, utrolig tålmodig med barn, pratsom og lat 😄 Ønsker meg en ragdoll til! 

Anonymkode: ddf2b...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge 2 :)

Ja vil ha begge 2 fra de er små kattunger,men er det lurest med jenter eller gutter ? har i utgangpuktet tenkt gutter da de ikke blør, for mine presere var jenter

Anonymkode: 6c897...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...