Gå til innhold

Julegavetips søkes


~Kiwi~

Anbefalte innlegg

Har lyst til å gi en liten julegave/hilsen til pappa (altså min ektemann) fra babyen. Noen forslag? Det er første jula vår sammen som familie 😊

Endret av ~Kiwi~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørepropper og varmepute? 😉

Kommer litt an på hvilken type pappa han er. En sangbok som er noe de kan dele - men bare om han faktisk har lyst å synge med baby.

Votter han kan ha på seg når de triller tur.

Kaffeavtale? Blir jo sikkert noen våkenetter.

 

Anonymkode: 6f7d7...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener din pappa? 

Jeg strikket tre par sokker, prikk like. Et par til svigerfar, til min mann og til babyen. 

I tre forskjellige farger. De fikk det i fjor, og svigermor som er sær snakker enda om hvor hyggelig og fint det var.

Anonymkode: 5db09...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du mener din pappa? 

Jeg strikket tre par sokker, prikk like. Et par til svigerfar, til min mann og til babyen. 

I tre forskjellige farger. De fikk det i fjor, og svigermor som er sær snakker enda om hvor hyggelig og fint det var.

Anonymkode: 5db09...f08

Brukte svigerfar som eksempel, da min far er død. Men ha noe likt til babyen og pappaen din.

Anonymkode: 5db09...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener din pappa? 

Jeg strikket tre par sokker, prikk like. Et par til svigerfar, til min mann og til babyen. 

I tre forskjellige farger. De fikk det i fjor, og svigermor som er sær snakker enda om hvor hyggelig og fint det var.

Anonymkode: 5db09...f08

Beklager, var litt utydelig i ordleggingen. Mente barnefar, altså min mann ;)

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ~Kiwi~ said:

Har lyst til å gi en liten julegave/hilsen til pappa (altså min ektemann) fra babyen. Noen forslag? Det er første jula vår sammen som familie 😊

så teit :P

Anonymkode: 5bdc9...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så teit :P

Anonymkode: 5bdc9...3c3

Ja, tenke så teit å gjøre en koselig ting for mannen sin. 

La meg tippe, du har ingen mann å gi gave til?

Anonymkode: 50a3d...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Anonym bruker said:

Ja, tenke så teit å gjøre en koselig ting for mannen sin. 

La meg tippe, du har ingen mann å gi gave til?

Anonymkode: 50a3d...940

trenger ikke gi fra en baby, som ikke skjønner noe ting. la barnet bli stor nok til og gi selv, fra bhg for eksempel, det er uansett teit for min del... Jeg gir til daten min jeg,men ikke fra ungen

Anonymkode: 5bdc9...3c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

trenger ikke gi fra en baby, som ikke skjønner noe ting. la barnet bli stor nok til og gi selv, fra bhg for eksempel, det er uansett teit for min del... Jeg gir til daten min jeg,men ikke fra ungen

Anonymkode: 5bdc9...3c3

Så bra at du ikke gir fra barnet til daten din siden dere fortsatt bare dater. Jeg har alltid gitt fra barna til far, det er koselig.

HI, jeg ga denne som første gave fra baby. Da kan de lese sammen når barnet begynner å interessere seg for bøker, og det gir oppmerksomhet til han som pappa. God jul! 😊

https://www.ark.no/boker/Jimmy-Fallon-Babyens-forste-ord-skal-vaere-pappa-9788203262746?gclid=EAIaIQobChMIpueLzZ-m3wIVieAYCh1zcwADEAQYASABEgKBZvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Anonymkode: 963e1...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...