Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #1 Skrevet 16. desember 2018 Dette høres kanskje utrolig teit ut, men min baby som snart er fire mnd viser tydelig at hun vet hva hun vil. Ho kommuniserer tydelig med ulike lyder, kroppspråk, smil/latter og forskjellig type gråt. Og hun lager direkte "fornærma-" og "sinna"lyder hvis hun blir fratatt det hun holder (f.eks håret mitt osv). Eller hvis vi kler på henne lue. Har mange flere eksempler. Nesten litt komisk siden hun er så liten, men så tenker jeg på hvordan dette kommer til å gå hvis hun blir enda staere når hun vokser til... trassalderen er vel ikke før hun er 1-2-3? Er det vanlig at så små babyer er så viljesterke? 🙄😅 Anonymkode: fe831...20b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #2 Skrevet 16. desember 2018 https://no.m.wikipedia.org/wiki/High_Need_Baby Les denne. Passer denne på din? Jeg har 4 barn, passer på mitt ene barn. Ufattelig slitsomt Anonymkode: d34b1...fec
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #3 Skrevet 16. desember 2018 Helt vanlig vil jeg si. Man begynner godt å se barnets «lynne» på den tiden. Har gjort det på begge mine barn. Min datter var særlig veldig tydelig i signalene og hun er fortsatt en meget bestemt frøken 😅 Anonymkode: 40b95...4f5
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #4 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: https://no.m.wikipedia.org/wiki/High_Need_Baby Les denne. Passer denne på din? Jeg har 4 barn, passer på mitt ene barn. Ufattelig slitsomt Anonymkode: d34b1...fec Hmm, egentlig ikke. Vi har kommet inn i en slags rytme, der det går ca 2,5 - 3,5 time mellom måltidene, og hun sover greit på natta. Ingen store vansker med å ligge litt aleine og pludre. Jeg mener bare at hun viser veldig tydelig hva hun vil. Det virker som om hun er helt bevisst på hvilke alternativer hun har, hehe. Anonymkode: fe831...20b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #5 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt vanlig vil jeg si. Man begynner godt å se barnets «lynne» på den tiden. Har gjort det på begge mine barn. Min datter var særlig veldig tydelig i signalene og hun er fortsatt en meget bestemt frøken 😅 Anonymkode: 40b95...4f5 Haha - yey, gleder meg til kampene i årene fremover 😅 Anonymkode: fe831...20b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2018 #6 Skrevet 16. desember 2018 Høres da helt vanlig ut? Anonymkode: b8389...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå