Gå til innhold

Hvor langt er jeg ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid men jeg vetikke hvor langt jeg er på vei. Jeg har tatt to blodprøver hvor den ene var 44000 HCG og deretter tok jeg en 3 dager etterpå som var 73000HCG, jeg er usikker på om jeg er 8 uker på vei eller 12 uker da jeg hadde en veldig merkelig Blødning i oktober som da var 15 dager etter samleie men varte i 2 dager men kunne minne mer om spotting samt at det ikke var rødt blod. 

Forrige svangerskap hadde jeg 3 blødninger i starten av svangerskapet som gjorde at jeg ikke visste at jeg var gravid før jeg var omtrent i uke 30.... Derfor jeg lurer på om måter jeg kan finne ut hvor langt jeg er på vei? 

Anonymkode: c13cc...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste måten er å ta UL hvor de måler størrelsen på fosteret. Rart at du ikke har fått tilbud om dette? Det er ganske viktig å vite hvor langt du er på vei og når du har termin. Hvordan har legen satt termindato når han/hun ikke vet hvor langt på vei du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pobie skrev:

Den eneste måten er å ta UL hvor de måler størrelsen på fosteret. Rart at du ikke har fått tilbud om dette? Det er ganske viktig å vite hvor langt du er på vei og når du har termin. Hvordan har legen satt termindato når han/hun ikke vet hvor langt på vei du er?

De sier jeg må vente til uke 18 med ultralyd, men jeg vet jo ikke når uke 18 er når jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Så de har faktisk ikke heller gitt meg en termindato noe som er veldig stressende for meg... hilsen HI

Anonymkode: c13cc...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

De sier jeg må vente til uke 18 med ultralyd, men jeg vet jo ikke når uke 18 er når jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Så de har faktisk ikke heller gitt meg en termindato noe som er veldig stressende for meg... hilsen HI

Anonymkode: c13cc...115

Så merkelig. Da får du si at du tror du er minst 18 uker på vei da. Du kan jo være det for alt du og de vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...