Gå til innhold

Julebord


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Arbeidsplassen til mannen inviterer hvert år sine ansatte til overnatting og julebord med ektefeller. Alle pleier å ha med mannen eller kona si. 

Jeg er høygravid, er det helt innafor at jeg dropper å dra? Ikke kan jeg drikke, også føler jeg at jeg kanskje «bremser» ned fest stemmninga. 

Jeg har ingenting imot å være hjemme den kvelden, men kjenner at jeg ikke syns det er så kult at mannen overnatter borte så nærme termin. Vil så klart at han skal dra men da må han hjem utpå kvelden. 

Noen meninger ? 

Anonymkode: 27390...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er veldig i nærheten av termin så burde han komme hjem på kvelden ja, veldig stor forståelse for at du vil droppe det når det kan være slitsomt å være høygravid på et julebord 

Anonymkode: bb5a2...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du er veldig i nærheten av termin så burde han komme hjem på kvelden ja, veldig stor forståelse for at du vil droppe det når det kan være slitsomt å være høygravid på et julebord 

Anonymkode: bb5a2...741

Glemt å nevne det at stedet ligger tre timer unna, og er veldig bekjymret over kjøreturen han har på vei tilbake i løpet av natten.  Har endelig klart å overtale han til å dra, men er litt småredd den natta. 

Han kommer nok ikke til å drikke mer en 1 øl veldig tidlig på kvelden. 

Anonymkode: 27390...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Glemt å nevne det at stedet ligger tre timer unna, og er veldig bekjymret over kjøreturen han har på vei tilbake i løpet av natten.  Har endelig klart å overtale han til å dra, men er litt småredd den natta. 

Han kommer nok ikke til å drikke mer en 1 øl veldig tidlig på kvelden. 

Anonymkode: 27390...8fd

Hvor langt unna er sykehus det stedet han skal til? Går jo an å bli med men holde seg til hotellrommet evt ? Hvis du ikke vil han skal bli hjemme eller at han skal måtte bruke 3 timer hjem ? 

Anonymkode: bb5a2...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvor langt unna er sykehus det stedet han skal til? Går jo an å bli med men holde seg til hotellrommet evt ? Hvis du ikke vil han skal bli hjemme eller at han skal måtte bruke 3 timer hjem ? 

Anonymkode: bb5a2...741

Det med sykehus ved det stedet har jeg ikke tenkt på, kan sjekke det ut. Men frister lite å henge meg på. Da føler han sikkert at han må se til hvordan jeg har det hele tiden. 

 

Anonymkode: 27390...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...