Gå til innhold

Noen som har prøvd fuglemater med sugekopper så den kan festes til vindu?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor godt de sitter, vil jo ikke at den skal dette ned når de sitter å spiser. Noen som har prøvd?

Anonymkode: 7ee37...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vår har hengt i to år. Én gang har jeg måtte feste den på nytt. 

Anonymkode: 479bf...531

Oi, det var jo bra. Hvilken type har du? Er fuglene var for bevegelser innefra når det blir så nærme?

Hi

Anonymkode: 7ee37...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte den på Europris tror jeg. Og nei, de flyr ikke på vinduet, men vi har et lyst rullegardin nede for å minske forstyrrelser fra barn og katter. Mulig det skjermer litt. 

Anonymkode: 479bf...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte på Felleskjøpet for fire år siden, måtte kjøpe ny nå i høst. Ingen fugler flyr i vinduet, og de spiser selv om vi er inne. De flyr når frøkna står i vinduet da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på jobb i barnehagen. Den henger som støpt. Fuglene spiser og vi kan sitte tett på og observere. 

Anonymkode: 7cf6c...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir det mye fuglebæsj på vinduet og veggen under? Hvor på vinduet har dere hengt den?

Anonymkode: 39c3c...806

Jeg har hengt den nederst, men ikke noe fuglebæsj i området. Søppel fra maten blir der derimot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg har hengt den nederst, men ikke noe fuglebæsj i området. Søppel fra maten blir der derimot. 

Skulle si det samme; Frøskall og hele frø faller jo på bakken, noe som selvsagt kan tiltrekke seg mus. Bare som en liten obsobs. Er heller ikke plaget med fuglebæsj.sjelden de sitter på brettet veldig lenge. Virker mer som om de henter mat og flyr tilbake til skjulestedene sine. 

Anonymkode: 479bf...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skulle si det samme; Frøskall og hele frø faller jo på bakken, noe som selvsagt kan tiltrekke seg mus. Bare som en liten obsobs. Er heller ikke plaget med fuglebæsj.sjelden de sitter på brettet veldig lenge. Virker mer som om de henter mat og flyr tilbake til skjulestedene sine. 

Anonymkode: 479bf...531

Men rester på bakken blir det jo uansett hva slags fuglemater man har

Hi

Anonymkode: 7ee37...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men rester på bakken blir det jo uansett hva slags fuglemater man har

Hi

Anonymkode: 7ee37...d9b

Jo, men forskjellen er at du får det helt inntil husveggen. Mus er flinke til å finne ørsmå åpninger så de kan fortsette festen innendørs. 😉 Hjelper på bare å ha fuglemateren noen meter unna.

Anonymkode: 479bf...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...