Gå til innhold

"Alle" drar på vennejulebord...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som er venneløs og aldri har vært på annet enn julebord med jobben? Jobben er min eneste sosiale arena utenom nærmeste familie. Kjenner ekstra på det nå i juletida med vennesamnenkomster både før og i jula. 

 

Anonymkode: 5e2cb...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir heller aldri bedt på venninne julebord, enda alle syns det er så koselig å være sammen med meg som de sier, men helt tydelig at de ikke mener det. Har flere år bedt selv også, men det er få som kan, to det ene året og en et år. Det gjør jo bare vondt å bli avvist. Så bedre å la vær å invitere - så slipper man skuffelsen. 

Anonymkode: 0b212...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble syk og ufør for et par år siden, så jeg falt utenfor arbeidslivet også...

Så nå blir jeg ikke bedt på vennejulebord, og har ingen jobb å gå på julebord med heller. Temmelig ensomt.

Jobben var min sosiale arena også, også mistet jeg den.

Anonymkode: bc0d0...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært på hverken vennejulebord eller jobbjulebord. Har kun en venn og har aldri jobbet grunnet sykdom. Blir litt trist noen ganger når jeg ser alt alle er med på, men jeg har heldigvis andre fine ting i livet mitt.

Anonymkode: 2c248...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvem alle andre er og hvor de tar tiden i fra. Selv har jeg aldri tid til noe. I år har den måndtlige  jentekveldenvært 2 ganger. Og desember er i grunn bare å avskrive 

.

Anonymkode: e46aa...d9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en temmelig sosial person, stort nettverk, mange venner på tvers av miljøer. Aldri har vi hatt vennejulebord. Tror de aller fleste har nok med jobb, barn, familie i desember og alt som skal rekkes. Hverdagen spiser oss opp.

Men, de som er på såkalt  vennejulebord legger kanskje ut bilder og gjør svære greier ut av det på sosiale medier.....?

Anonymkode: ffdf9...7ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vennejulebord på meg selv om jeg er sosialt oppegående og omgjengelig. Men i motsetning til deg HI så savner jeg det ikke. 

Anonymkode: 44289...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater jobbjulebord. Det er kleint, folk blir fulle og slitsomme. I år hadde vi venninnene imidlertid julebord.

Fantastisk koselig - dette kommer vi til å gjenta 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun vært på jobbjulebord. 

Men jeg er enig «alle» går på vennejulebord. Men ikke vi ......

Anonymkode: 0fb6f...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebord?
Fikk ikke med oss noen på jobb da vi ikke har barnevakt og barns fritidsaktiviteter prioriteres foran. 
Og vennejulebord? Har da noen venner, men mannfolka deres vil ikke være med på noe, så dessverre ikke noe sånt for oss. 
Vi er tydeligvis ikke alene.

Anonymkode: 1deae...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bedt før, men så fikk alle mann og barn. Jeg er singel og barnløs. Det ble til en par-greie, så ja, da sluttet dd å invitere meg. Og ja, som ble diskutert i en annen tråd; jeg gir gaver til deres barn noe som jeg synes er hyggelig, ikke til foreldrene. Jeg får ingenting tilbake... Jeg er dessverre ikke en av deres prioriteter lengre.

Anonymkode: dd829...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jobbjulebord her og vennejulebord? Har ikke noen venner jeg kunne gjort det med. Meg og mannen tar oss heller en tur og og spiser bare oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

Er det flere enn meg som er venneløs og aldri har vært på annet enn julebord med jobben? Jobben er min eneste sosiale arena utenom nærmeste familie. Kjenner ekstra på det nå i juletida med vennesamnenkomster både før og i jula. 

 

Anonymkode: 5e2cb...c1e

har mange venner,men ikke vanlig i min vennegjeng og ha vennejulebord

Anonymkode: 3fccd...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun jobbjulebord. Har mange nære venninner, og ingen inviterer til vennejulebord. Er ikke vanlig her. Vi har nok med familieselskaper i jula, juletrefest etc. 

Vi har jentekveld med vin etc annenhver mnd, men kaller det verken julebird eller sommerfest. 

Anonymkode: a18b1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange venner men ingen vennegjeng da jeg kjenner en her og en der. Ikke naturlig å invitere alle samlet 😂 

Endret av natti_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/15/2018 at 8:07 PM, Anonym bruker said:

Er det flere enn meg som er venneløs og aldri har vært på annet enn julebord med jobben? Jobben er min eneste sosiale arena utenom nærmeste familie. Kjenner ekstra på det nå i juletida med vennesamnenkomster både før og i jula. 

 

Anonymkode: 5e2cb...c1e

Har ingen venner og ikke jobb, har aldri vært på julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...