Gå til innhold

Noen som bruker epilator mot uønsket ansiktshår?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må nok bare krype til korset og kjøpe meg en epilator, for nå er skjeggveksten så kraftig at pinsetten ikke klarer å holde unna. Har du en å anbefale? Eller er det like greit å barbere seg?

Anonymkode: 905e8...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ansiktsepilatoren fra Braun og den fungerer greit, eneste at den kan bruke litt tid på å ta hårene av og til (at jeg må prøve fra forskjellige vinkler om du skjønner). Men jeg fikk store problemer med inngrodde hår/betennelse, det så ut som store kviser. Selv om jeg var flink å peele huden. Så jeg har slutta helt å bruke den pga dette, bruker kun pinsett (tar lang tid). Men det var såpass skjemmende med 'kvisene' at jeg ga den opp. 

Anonymkode: 607ce...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke barber! Håret vil vokse ut, uten å være slitt, og det vil se verre ut. Kjøp varmvoks, (en slik som stivner, så du kan dra den av. ) så kan du Ev. Nappe resten. 

Du får også kjøpt spesial kremer som skal hindre inngrodde hår.

Anonymkode: 910a1...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke barber! Håret vil vokse ut, uten å være slitt, og det vil se verre ut. Kjøp varmvoks, (en slik som stivner, så du kan dra den av. ) så kan du Ev. Nappe resten. 

Du får også kjøpt spesial kremer som skal hindre inngrodde hår.

Anonymkode: 910a1...022

Ok. 

Varmvoks? Hvor selger de det? Og hvor lange må hårene være før de kan vokses? Er det ikke sånn 4-5 mm? Isåfall vil det synes kjempegodt at jeg har skjegg. Jeg pleier å plukke dem med pinsett med en gang jeg kan kjenne dem.

Hi

Anonymkode: 905e8...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har det både på obs stormarket og hudpleiesalonger (og mye i mellom!) det må være litt lengde (mer enn at du kjenner det, men mindre enn 4mm) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lille morell skrev:

De har det både på obs stormarket og hudpleiesalonger (og mye i mellom!) det må være litt lengde (mer enn at du kjenner det, men mindre enn 4mm) 

Vil hårene være borte lengere, da? Hva er fordelen med voks fremfor å nappe, egentlig?

Hi

Anonymkode: 905e8...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vil hårene være borte lengere, da? Hva er fordelen med voks fremfor å nappe, egentlig?

Hi

Anonymkode: 905e8...3cb

Hvis det er stor problem for deg, kan du kanskje prøve laserfjerning. Dyrt, tidkrevende og vondt, men det er kanskje verd det?

Anonymkode: 8642f...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte denne på eBay, (bilde) for å ta barten, vondt de første gangene men holder man ut så gikk det supert. Min mor stjal den, og venninna hennes stjal en også 😂 (kjøpte to) 

vokser ellers til vanlig. Koster ikke mye så kan du jo se om det fungerer, så slipper du å nappe et og et hår. Ville ikke barbert, da det kan kjennes verre ut. Når du vokser og napper så føles hårene svakere og tynnere ut når de kommer på nytt igjen.

FE81EF40-2B47-4029-90B3-D33FB35F915D.jpeg

Anonymkode: 57ee4...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...