Gå til innhold

Bloggsnusk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehh👍🏻😂 En som er litt vel opphengt i bloggere.... Nesten litt creepy. Er bloggeier en KG-dame? Minner om messingen fra Rampelysforumet 

Anonymkode: d1edf...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er creepy med å prøve å samle all slik dokumentasjon på et sted? Bloggere tjener millioner på bl.a. brudd på markedsføringsloven, eksponering av mindreårige uten samtykkekompetanse og masse dårlig påvirkning, for å nevne noe. det er faktisk såpass ille at barne- og likestillingsministeren har fått bevilget flere millioner for å rydde opp i rotet.

Hva er galt med at Asti samler dokumentasjon på slike lovbrudd i en offentlig blogg? Jeg synes i hvertfall at det er flott. Sjekk bloggen selv, så kanskje du finner noe som åpner øynene dine for alt snusket som finnes i denne bransjen:

https://influencere.wordpress.com/

Anonymkode: f1324...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som er creepy med å prøve å samle all slik dokumentasjon på et sted? Bloggere tjener millioner på bl.a. brudd på markedsføringsloven, eksponering av mindreårige uten samtykkekompetanse og masse dårlig påvirkning, for å nevne noe. det er faktisk såpass ille at barne- og likestillingsministeren har fått bevilget flere millioner for å rydde opp i rotet.

Hva er galt med at Asti samler dokumentasjon på slike lovbrudd i en offentlig blogg? Jeg synes i hvertfall at det er flott. Sjekk bloggen selv, så kanskje du finner noe som åpner øynene dine for alt snusket som finnes i denne bransjen:

https://influencere.wordpress.com/

Anonymkode: f1324...901

Det er litt creepy å over år være så opphengt i andre mennesker. Det er nærmest sykelig. 

Men jeg skjønner at bloggere og blogging er viktig for henne. Fint at hun nå er en av dem👍🏻😘

Anonymkode: d1edf...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke bloggeieren som startet denne tråden. 

Anonymkode: fe54b...f05

Det er din blogg da?

Anonymkode: fd80a...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lurest å diskutere dette på KG. Her inne er det først og fremst nav-utbetalingsdatoer som skaper engasjement.

Anonymkode: 07765...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nok lurest å diskutere dette på KG. Her inne er det først og fremst nav-utbetalingsdatoer som skaper engasjement.

Anonymkode: 07765...498

Er det sant? Har du link? Det er nemlig svært sjelden jeg ser slike saker her. 

Men det er klart, på Kvinneguiden diskuterer de jo kjempeviktige saker som at forballfrue reiser på ferie og villa paprika har mange puter. 

Anonymkode: 1ad54...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...