Gå til innhold

Vindusvaskertips


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan da ikke fine? Flekker, vann som renner? Det viktigste er å ha en god nal, uten det så er det håpløst

Jeg bruker vindussåpe og nal fra jif, de nalene er veldig gode. Når jeg har vasket vinduene, så tørker jeg rundt de tre kantene jeg ikke skal nale mot. Så hvis jeg naler nedover, så tørker jeg alle kantene utenom den nederste, hvis jeg naler til sides så tørker jeg alle utenom den en siden. Er vinduene store, så naler jeg fra side til side uten å stoppe før jeg kommer helt ned.

Anonymkode: 086e5...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vent til våren. Supert tips!

Anonymkode: 0933d...c1e

Er du dum?

Anonymkode: ac85f...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan da ikke fine? Flekker, vann som renner? Det viktigste er å ha en god nal, uten det så er det håpløst

Jeg bruker vindussåpe og nal fra jif, de nalene er veldig gode. Når jeg har vasket vinduene, så tørker jeg rundt de tre kantene jeg ikke skal nale mot. Så hvis jeg naler nedover, så tørker jeg alle kantene utenom den nederste, hvis jeg naler til sides så tørker jeg alle utenom den en siden. Er vinduene store, så naler jeg fra side til side uten å stoppe før jeg kommer helt ned.

Anonymkode: 086e5...f17

Takk for tips. Det er vel tips til hvilket vaskemiddel jeg skal bruke jeg var mest ute etter. Jif har jeg ikke prøvd, skal teste det ut. 

Hi

Anonymkode: ac85f...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nylonvask, sverger til det. Har også to kluter. En våt til selve vasken, og en tørr glassklut til p tørke kantene med etter jeg har nalet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jif sitt vindusvaskemiddel er veldig bra (tenker ikke på sprayen, men en liten flaske som blandes i vann). Jeg er renholder og bruker det på jobb😊

Anonymkode: c96fe...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker eddik og zalo i varmt vann. Ca et glass eddik og et halvt glass zalo i halvfull ti-liters bøtte. Så bruker jeg en god microfiberklut, og vasker vinduet. Deretter drar jeg over med en god nal, og så tørker jeg eventuelle rennemerker med tørkepapir. Funker som bare det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jif sitt vindusvaskemiddel er veldig bra (tenker ikke på sprayen, men en liten flaske som blandes i vann). Jeg er renholder og bruker det på jobb😊

Anonymkode: c96fe...e9a

Jeg må og si at jeg tenkte på den som blandes i vann, ikke vindussprayen. Jeg mente denne :

https://www.byggmakker.no/hagemaskiner/rengjoring/vindusvask-jif-250ml/

Anonymkode: 086e5...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du dum?

Anonymkode: ac85f...3d3

Aha. Kjip kjerring-HI her, altså. 

Anonymkode: 0933d...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Aha. Kjip kjerring-HI her, altså. 

Anonymkode: 0933d...c1e

Ok. Du ER dum. 

Anonymkode: ac85f...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker dere nal på vinduene på innsiden?

Anonymkode: 6ec61...2e8

Ja

Anonymkode: f0310...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...