Gå til innhold

Hva har dere bakt til jul så langt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingenting, dessverre... Må få til pepperkaker og fløtekarameller. Lista ligger lavt i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget risboller, delfiakake og kokosmakroner til nå. Har lyst til å prøve meg på sandkaker, får se hva det blir til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bakt krydderkake, pepperkaker, berlinerkranser, serinakaker og cookies. Har fått kromkaker og goro av mamma, kjøpt kransekake og mangler da kun suksesskake i langpanne. 

Skal ha mye besøk av kakeglade folk i julen 🎄😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperkaker, peppernøtter, og har en vaniljekransedeig liggende i kjøleskapet til senere i dag.

Anonymkode: 6f4d7...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risboller, sirupstynnkaker, kromkaker, marvposteier, smultringer. Skulle bakt pepperkaker, goro og berlinerkranser, men det ble visst med tanken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unga har bakt pepperkaker.. Har planer om å få laget krumkaker da, og kransekakestenger. Men med novemberbarn og desemberbarn, og barnebursdager og familiefeiringer, så begynner jeg å bli dritt lei av å bake 🙈 Har kjøpt smulteringer fra smulteringbua og sjokoladeflarn og berlinerkranser fra butikken. Sammen med pepperkaker, krumkaker og kanskje kransekakestenger så tror jeg det er mer enn nok. Vi spiser ikke så mye julekaker, og er kun juleaften vi får besøk i jula. Ellers reiser vi bort. Og jeg har ca.20 kg sjokolade, etter å ha handla litt mye når det har vært tilbud, så skal alltids ha noe å servere 🙈😂

Anonymkode: 8c9dc...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siruppsnipper og serinakaker.

krumkaker er bakt til mamma og en kompis, vi behold bare noen få siden vi ikke spiser så mye av de. Mamma har bakt sjokoladeboller og ett ellr annet jeg ikke husker hva heter nå. I år husket hun på at vi skulle ha bittlitt bare, vi spiser minimalt av julekaker utenom siruppsnipper og serinakakaker. Bakt pepperkaker til jobb. Ble noen få til ene barnet som plutselig skulle ha noen pepprkaker. 

Anonymkode: 24b37...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på akkurat nå, venter på at de siste er ferdig stekt, da kan vi pynte.

2-1-1 (mel, sukker, smør) med litt vaniljefrø i deigen. Lukter nydelig i hele hus.

Ellers blir det litt kokosmakroner og berlinerkranser. 7 forskjellige orker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her i huset har vi bakt kransekake, krumkaker, sandnøtter, tre specier og fruktkake.

Anonymkode: dc42a...40f

Pepperkaker og kakemenn.

I morgen blir det julebrød og muligens sjakkruter. Neste helg risboller og lefser. Mamma baker smultringer og tar med:) 

Anonymkode: 1dd2c...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt og bakt... Jeg har laget fudge, som forsvant i en fei. Må vel lage ny porsjon av det + et par andre typer konfekt. Skal lage krumkaker + kransekaker når jeg forhåpentligvis får ånden over meg. Mannen baker verdens beste julekake. 

Anonymkode: 08845...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 slag konfekt og snop, 7 slag småkaker, delfiakake, kringle, lussekatter, rundstykker, lefser og to typer flattbrød. Nesten ferdig nå.

Anonymkode: baa36...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bakt pepperkaker og sandnøtter. Koselig å bake, men vi spiser så lite av det. Ender ofte opp med å kaste det. Da er det ikke noe vits i å bake så voldsomt.

Anonymkode: 12d80...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroner og brune pinner. 

Og så har vi «bakt» og pyntet pepperkaker (av ferdig deig). 

Før jul lager vi trøfler, brente mandler, vepsebol og sjokoladeboller (sånne med puffet ris). Må bare vente litt, synes det er best når vi ikke har spist oss lei før julaften. 

Anonymkode: 1ef5c...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bakt julebrød, pepperkaker og cookies.

Så har vi laget saltekarameller, daim og karamellpopkorn.

Tror ikke vi skal ha så mye mer.

Anonymkode: 73c2e...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...