Gå til innhold

Tips til hjemmetrening


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig fått påvist at jeg ligger helt i grenseland for å utvikle benskjørhet. Jeg må derfor trene muskler og skjelett spesielt i rygg og lår. I tillegg har jeg en revmatisk sykdom som gir veldig mye smerter og i perioder gjør det veldig vanskelig å trene hardt. 

Revmatologen anbefalte derfor å starte med lette øvelser hjemme. Det er helt bortkastet penger for meg å melde inn i noe treningsstudio, da jeg i lengre perioder ikke vil klare å få utbytte av et medlemsskap der. 

Så.. noen her som har tips til gode øvelser for rygg, hofter, lår jeg kan gjøre hjemme? 😊 

Anonymkode: 6f53f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke samme problemer som deg, men liker å trene yoga og tipper det er bra for deg også. Det finnes mange gode filmer på you tube. Jeg liker spesielt godt filmene til Adrienne, hun har noen nybegynnerfilmer som er suverene hvis du ikke har trent yoga tidligere. 

Anonymkode: bf794...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke samme problemer som deg, men liker å trene yoga og tipper det er bra for deg også. Det finnes mange gode filmer på you tube. Jeg liker spesielt godt filmene til Adrienne, hun har noen nybegynnerfilmer som er suverene hvis du ikke har trent yoga tidligere. 

Anonymkode: bf794...939

Takk for tips, det skal jeg sjekke ut😊 har aldri prøvd yoga, men interessert i å prøve alt nå.

Anonymkode: 6f53f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...