Gå til innhold

hve har rett av disse ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

person 1 : kjøper en ting på finn,men får klærne i svært dårlig stand

person 2 : sier at kjøpt er kjøpt

personen 1 taper 700 kr ,og må hive alle klærne og mener hun har krav på 550 igjen, men at hun sier det er greit at hun ikke betaler tilbake frakten igjen

Person 2 : nekter forsatt

har person 1 noe rettigheter ? kan hun anmelde,eller blir det uansett avvist ? person 1 er meg

Anonymkode: b7d90...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa du: Jeg kjøper, eller sa du: I hvilken stand er klærne. 

Anonymkode: c7862...e4a

Skrevet

Tror ikke du kommer noen vei med dette, kjøper du brukte klær usett risikerer du rett og slett at noe er "ubrukelig" for deg, mens andre kanskje ville brukt dem. Vi er rett og slett forskjellige når det kommer til dette, og selv om du synes de var i dårlig stand mente hun tydeligvis at de var i god nok stand til å kunne brukes av et menneske til.

Anonymkode: 13b70...011

Skrevet

Jeg tenker at du ikke kan kreve penger tilbake for noe du har kastet

Anonymkode: 0fb4c...12a

Skrevet

Takk for svar

fikk solgt det videre heldigvis til samme pris, og sa at det var en dårlig stand, men var over 35 plagg

Anonymkode: b7d90...d7d

Skrevet

Er dette snakk om babytøy? På hvilken måte var de i dårlig stand? Flekker, hull? Var det bilder av tøyet i annonsen? Jeg selger en del bæreposer med babytøy og noe av det har flekker eller små hull. Det opplyser jeg om og legger ved bilder. Så får folk velge om de likevel vil kjøpe. Pleier å ta 300–500 kr per pose avhengig av innholdet.

Anonymkode: c07c1...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...