Anonym bruker Skrevet 14. desember 2018 #1 Skrevet 14. desember 2018 Jeg har termin snart, og vil ned i vekt raskt etter fødsel. La på meg 10 kg sist og ligger på samme nivå nå også. Graviditetskiloene er ikke de jeg bekymrer meg så veldig over, det er de ekstra 6-7kg jeg har fra før av. Hvilken dietter fungerer uten å tulle med næring til baby under amming? Spiser allerede sunt, men la på meg 6-7 kg før første barn. Og de er så irriterende og slitsomme da jeg ikke får de bort, har så mye å si for meg da jeg er lav. Men jeg vil ikke miste for mye næring heller sånn at babyen får det den trenger. Anonymkode: 08a99...f27
Pobie Skrevet 14. desember 2018 #2 Skrevet 14. desember 2018 Du kan ikke gå på diett mens du ammer. Da er det kun sunt kosthold som gjelder. Kutt ut godteri, sjokolade, mcdonalds, osv. Men du kan ikke kutte for mye kalorier heller, for da produserer du mindre melk.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2018 #3 Skrevet 15. desember 2018 Du skal ikke gå på diett så lenge du ammer. Da skiller du ut giftstoffer som går over i melka. Sier som Pobie, ha et sunt kosthold Anonymkode: 733d8...eeb
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2018 #4 Skrevet 15. desember 2018 Har et sunt kosthold allerede spiser sjokolade/chips annen hver uke, brus drikkes enda sjeldnere 😕 Anonymkode: 08a99...f27
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2018 #5 Skrevet 15. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har et sunt kosthold allerede spiser sjokolade/chips annen hver uke, brus drikkes enda sjeldnere 😕 Anonymkode: 08a99...f27 Da fortsetter du bare med det så finner kroppen sin idealvekt Anonymkode: 77982...e24
litekreativtbrukernavn Skrevet 15. desember 2018 #6 Skrevet 15. desember 2018 (endret) Det de andre skriver ang diett. Men du kan jo være aktiv da. Du sier at du allerede har et Sundt kosthold, ja da må du trene. Ikke hardt og intensivt som feks crossfit liksom (med mindre du er vant til det under svangerskapet), men daglige turer, treningssenter tre ganger i uken etc. Nå er jeg kanskje heldig, men går opp 20kg hvert svangerskap for så å gå ned 23 innen et år selv om jeg fyser på kvikk lunch og derfor tidvis forer opp ungene på sjokolademelk føles det som 😆 Men amming, ca kaloriinntak som ikke overstiger forbruk, og moderat trening (elsker å ta ungen(e) i bæresjal på ryggen og gå turer i skogen. Mine sov aldri dagsovingen i vogn, men alltid på ryggen. Da får du også normalt økende vekt å bære Nå veier minsten snart 15kg, og er gull å bruke som vekt på feks knebøy) er ofte en fin generell "oppskrift" Endret 15. desember 2018 av litekreativtbrukernavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå